Gå til innhold

Hvordan legger jeg sammen i Exel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Går det fint med deg nå da? Er du sikker på at dere gjør det rette? Prøver dere rådgivning? God helg:)

Jeg vet ikke om jeg er interessert i prøve på nytt selv heller lenger nå. Det føles jo mye lettere nå når det ser ut til at jeg kan sitte med huset i vinter i alle fall, derfor budsjett nå. :o) Takker så masse for omtanken! :o)

Gjest litt masete i dag..

Jeg vet ikke om jeg er interessert i prøve på nytt selv heller lenger nå. Det føles jo mye lettere nå når det ser ut til at jeg kan sitte med huset i vinter i alle fall, derfor budsjett nå. :o) Takker så masse for omtanken! :o)

Du finner utav ting virker det som! Og det er godt. Det er sikkert mye som må ordnes, men ta det litt etter litt..

Gamle meg lærte meg faktisk å summere selv i Exel på jobb forleden dag (har brukt en del exelark laget av andre, der det bare er å fylle inn tall og så ganger maskinen ut).

Jeg markerte de tallene jeg ville ha summert, og så trykket jeg på en figur i midten øverst på arket......

Gamle meg lærte meg faktisk å summere selv i Exel på jobb forleden dag (har brukt en del exelark laget av andre, der det bare er å fylle inn tall og så ganger maskinen ut).

Jeg markerte de tallene jeg ville ha summert, og så trykket jeg på en figur i midten øverst på arket......

Det funker fint det ja, men upraktisk når den cella hun vil ha summen i er såpass mye lenger nede enn de cellene hun vil summere.

(Hvis du er interresert i å summere automatisk Lillemus ser tegnet ut som en gresk E ca...)

Det funker fint det ja, men upraktisk når den cella hun vil ha summen i er såpass mye lenger nede enn de cellene hun vil summere.

(Hvis du er interresert i å summere automatisk Lillemus ser tegnet ut som en gresk E ca...)

Ja, tegnet så sånn ut. Det kommer heldigvis fram forklaring på tegnene når man holder museknappen under dem.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...