Gå til innhold

Ozzy konsert 16 september...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan kjøpe svinedyre billetter gjennom www.billettnett.no. De skal være ok(gyldige) - men de koster altså tusen spenn.

Jeg er på jakt selv, har planer å se Ozzy sammen med nevøen min. Hater disse folka som kjøper opp haugevis med billetter og selger det på svartebørs, tjener rått med spenn på det. Har til og med sin egen internettside (se ovenfor) - det er nemlig ingen lov mot slikt! Politikere arbeider heldigvis nå med en en lov mot svartebørssalg, slik de har i Danmark.

Drømte forresten inatt at jeg fikk kysse Ozzy på munnen før konserten hans! Det er overhodet ingen ønskedrøm (æsj), selv om han var kjekk for 30 år siden.....!

Si fra hvis du finner noen steder hvor man kan kjøpe dem til en rimelig penge. Har lyst på en sjøl.

Sleipe jævler disse svartebørshaiene. Jeg la merke til det når billettene til Bowie konserten ble lagt ut, Dabladet kjørte annonsen, og rett ved siden av sto Billettservice og annonserte for billetter til salgs.

Ikke rart konserten hans ble utsolgt på 2 timer. Disse billettjævlene hadde vel allerde kjøpt opp halvparten.

Si fra hvis du finner noen steder hvor man kan kjøpe dem til en rimelig penge. Har lyst på en sjøl.

Sleipe jævler disse svartebørshaiene. Jeg la merke til det når billettene til Bowie konserten ble lagt ut, Dabladet kjørte annonsen, og rett ved siden av sto Billettservice og annonserte for billetter til salgs.

Ikke rart konserten hans ble utsolgt på 2 timer. Disse billettjævlene hadde vel allerde kjøpt opp halvparten.

Måtte alle svartebørshaiene brenne langsomt.... Her hadde jeg gleda meg vilt til endelig å få se Bowie, så blir det utsolgt før man rekker å si "jeg skal ha en billett". Faen!

Måtte alle svartebørshaiene brenne langsomt.... Her hadde jeg gleda meg vilt til endelig å få se Bowie, så blir det utsolgt før man rekker å si "jeg skal ha en billett". Faen!

Samme her. Leste avisa klokken 11.00, og når jeg da ringte var det allerede utsolgt.

Og så er det toppen av frekkhet når disse jævlene har rekleme for konsertbilletter til Bowie rett ved siden av Spektrum sin annonse, på samme dag, ergo har de allerede kjøpt opp tusenvis av billetter.

Noen burde sørge for at disse gutta ikke får beholde sine kneskåler.

Samme her. Leste avisa klokken 11.00, og når jeg da ringte var det allerede utsolgt.

Og så er det toppen av frekkhet når disse jævlene har rekleme for konsertbilletter til Bowie rett ved siden av Spektrum sin annonse, på samme dag, ergo har de allerede kjøpt opp tusenvis av billetter.

Noen burde sørge for at disse gutta ikke får beholde sine kneskåler.

Jeg vurderer å ta på meg kneskål-jobben. Et balltre er da ikke så dyrt.

Annonse

Jeg vurderer å ta på meg kneskål-jobben. Et balltre er da ikke så dyrt.

Enig.

Dette er svindel, og jeg kan faktisk ikke fatte og begripe at Spektrum i det hele tatt selger til denne bermen, vel vitende om hvordan billettene etterpå blir solgt

En ting er disse som følger bandet rundt forbi og selger en håndfull svindyre billetter utenfor lokalet like før konserten starter, men noe annet er det når et firma bevisst kjøper opp så godt som alt som er av billetter de få gangene det kommer storheter som Bowie til Norge, og selger svindyrt.

Forjævlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...