Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blant annet en halv mango!

*mimrer om tropene*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Blant annet en halv mango!

*mimrer om tropene*

Med vennlig hilsen

Hvordan skal en god mango være? Jeg har kanskje hatt litt dårlig erfaring med de jeg har kjøpt. Og hva gjør du med den? Spiser den som et eple? Fortell! :o)

Skrevet

Hvordan skal en god mango være? Jeg har kanskje hatt litt dårlig erfaring med de jeg har kjøpt. Og hva gjør du med den? Spiser den som et eple? Fortell! :o)

Mangoen skal være så myk at den gir etter for trykk, og så må den gjerne ha en del brune prikker. Da er den best.

Gjest Livet på slankern er herlig
Skrevet

100 gram friske jordbær,20 gram kruskakli og yoplait o,1 % yoghurt.

2 rugsprø med magerost.

Skrevet

Hei,

Du lukter om den er moden. Litt vanskelig å forklare, men litt søt lukt.

Erfaringsmessig er de gule bedre enn de grønne/rød.

Du skjærer av skinnet, deler den på langs og tar ut stenen. Så pleier vi skjære den i ruter, og spise med en gaffel.

(Mangosaft kan være vanskelig å fjerne fra klær.)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei.

Etter å ha vært våken et par timer besto frokosten av et par knekkebrød med gulost :)

Skrevet

1 pencillinpille, 1/2 rundstykke med gräddost og agurk, og 1 kopp sitronte.

Pappa Bjørn
Skrevet

Tja, det er sommer så jeg tenkte å fyre opp grillen kanskje?

Høne I Frikassè
Skrevet

Den inneholdt en brødskive med salami og edamerost og masse tomat og agurk oppå der igjen.

Et stort glass melk.

En kopp kaffe.

Resten av jordbærene fra i går.

mariaflyfly
Skrevet

Ei brødskive med brunost og 1/2 liter vann.*tørst*

Skrevet

To skiver brød, en med chorizo og en med hjemmelaget eggesalat + melk.

Skrevet

To skiver brød, en med chorizo og en med hjemmelaget eggesalat + melk.

Og hva er chorizo?

Skrevet

Og hva er chorizo?

En kjempegod krydret spansk pølse, må bare prøves. Du får den på enkelte velassorterte dagligvarebutikker.

Gjest Iznogood fremdeles på slankern
Skrevet

Cambridge type sjokolade og cappuccino.

Skrevet

Frokosten i dag bestod av 3 skiver grovt brød. En med salat og reker. En med fårepølse med tomat og agurk, og en med ost med tomat og agurk. Og et stort glass vann.

Skrevet

2 glass appelsinjuice, 1 kopp nypete med honning, 1 grovskive med hjemmelaget jordbærsyltetøy og to grovskiver med honning.

Skrevet

Havregryn med litt syltetøy og skummet melk på.

Det beste jeg vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...