Gå til innhold

Jeg er øl tørst!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Håper det!!!!!

Hehe... der sliter du.

Dunk på til naboen og spør om du kan låne en sixpack eller løp til nærmeste pub.

Du får selvsagt ingenting på døra nå. Vi bor i _Norge_, til informasjon.

Vet om noen steder i oslo som selger under disken...men bor i litt langt unna.Tror vel jeg ikke reiser inn til oslo.

Annonse

Vet om noen steder i oslo som selger under disken...men bor i litt langt unna.Tror vel jeg ikke reiser inn til oslo.

Men det kan vel ikke være så langt til nærmeste pub?

Trodde de fleste steder hadde pub, og har de ikke det så bør man flytte relativt radig.

Annonse

attila1365380493

I dette landet mister alle myndighetsalderen kl 20 på hverdager og kl 18 på lørdager. Søndager er vi helt umyndiggjort.

Da må vi ha et kristent parti til å tenke for oss, vi er barn igjen og blir ikke voksne før kl 9 om morgenen alle dager unntatt søndag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...