Gå til innhold

Jo mer brus man drikker

Anbefalte innlegg

Gjest tørst og atter tørst
Skrevet

I kveld skulle jeg kose meg med en flaske cola. Var så tørst og drakk fort en liter. Men duverden så mye mer tørst jeg var og vips hadde jeg drukket to halvannen litere! Og enda er jeg tørst!!! Hva kommer det av at brus ikke slukker tørsten?

Grr...

Gjest Gammel Doler
Skrevet

Derfor er det bedre med Øl, da er det bare morsomt å drikke flere liter, og kjedelig når man ikke er tørst lenger :-) !

Gjest Sukkerunge
Skrevet

Hva med å ta et glass vann eller to etter hvertfall den første 1,5 literen

Skrevet

Du blir mere tørst fordi den er full av sukker.. På samme måten som du får mer lyst på sjokolade av å spise sjokolade..

Helt til man blir kvalm og spyr seff..

Skrevet

Er det sukkeret da? Jeg drikker pepsi max og har det omentrent på samme måte.

Vann er nok tørstedrikken ja.

Skrevet

Er det sukkeret da? Jeg drikker pepsi max og har det omentrent på samme måte.

Vann er nok tørstedrikken ja.

eh..du kan jo ikke si sukkeret når du drikker pepsimax, den er det jo bare kunstig sukker i...

Skrevet

eh..du kan jo ikke si sukkeret når du drikker pepsimax, den er det jo bare kunstig sukker i...

Det kunstige søtningsmiddelet gjør nok også at man bare blir mer tørst da :)

Skrevet

Det kunstige søtningsmiddelet gjør nok også at man bare blir mer tørst da :)

ja, jeg trodde den delen da. Men noen får det på sukker, andre på kunstig sukker. Og slik innlegget var skrevet så det ut som om det var sukkeret i pepsimax

Skrevet

ja, jeg trodde den delen da. Men noen får det på sukker, andre på kunstig sukker. Og slik innlegget var skrevet så det ut som om det var sukkeret i pepsimax

Skjønte det :)

Skrevet

Cola er vel vanndrivende, så da er det ikke rart du blir tørst... Men godt er det!

Skrevet

Ja, stemmer det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...