Gå til innhold

Blå under øynene

Anbefalte innlegg

Gjest slitne øyne

Blir så lett blå under øynene, og særlig etter en helg med mye rangling, Kjøpte en sånn concealer som skulle dekke det verste, men nå er denne for lys ( i og med at jeg er nokså brun i ansiktet).

Hva kan jeg da gjøre? Må jeg kjøpe en som er mørkere plutselig? Eller...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112484-bl%C3%A5-under-%C3%B8ynene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest slitne øyne

Slutt å feste så fælt og kjøp en concealer i grønt. Helt sant... grønt dekker både blått og rødt og så legger du en dekkrem oppå i din egen hudfarge.

Hvis man fester på seg blå ringer under øya er det på tide med en pause ;o))

Fester ikke så mye, dah! ;-) Det blå kommer når jeg er trett etter en lang dag på jobb også, så det så! *S*

Men grønt? Nå har jeg hørt det og! Hvorfor har ingen sagt det før, jeg får jo rett som det er sånne røde prikker også (som liksom aldri blr kviser, bare sånn røde teite greier). Dekker grønt det? Hvor får jeg tak i sånn grønn dekkstift, da? Og er det forskjell på kvalitet? Får jeg det feks hos Body Shop ? ( en favorittbutikk) Og MÅ jeg legge en makeupkrem over, altså? Drit,for jeg liker ikke bruke det om sommeren...Masse spørsmål nå. Takk for svar!

Gjest slitern

Jeg har det samme problemet. Synes ikke en conciler dekker like bra som en dekkstift. Kjøp en god dekkstift i stedenfor. Jeg bruker en fra Maybellin. Den er helt grei. Kanskje du kan legge grønt først og så ta på dekkstiften? Nivea har en øyekrem som visstnok skal hjelpe på slitne øyne og mørke ringe under øynene. Jeg har ikke så stor tro på kremer, men det er vel verdt det siden en likevel bør bruke øyekrem. Det beste er vel å spise sundt, drikke mye vann og få 8 timers søvn - ikke legge seg for sent. Det går jo også an å ta en høneblund på sofaen hvis du ikke har fått nok søvn på natten. Mørke ringer henger også sammen med gener. Det er ikke alt man kan forandre på. Lykke til!

Fester ikke så mye, dah! ;-) Det blå kommer når jeg er trett etter en lang dag på jobb også, så det så! *S*

Men grønt? Nå har jeg hørt det og! Hvorfor har ingen sagt det før, jeg får jo rett som det er sånne røde prikker også (som liksom aldri blr kviser, bare sånn røde teite greier). Dekker grønt det? Hvor får jeg tak i sånn grønn dekkstift, da? Og er det forskjell på kvalitet? Får jeg det feks hos Body Shop ? ( en favorittbutikk) Og MÅ jeg legge en makeupkrem over, altså? Drit,for jeg liker ikke bruke det om sommeren...Masse spørsmål nå. Takk for svar!

Bodyshop har den type sminke, ja! :)

Aloe vera gel skal også hjelpe har jeg fått tips om.

Kjøp en aloe vera plante og knekk av en grein i ny og ne og bruk gelen over øynene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...