Gå til innhold

Dolpar

Anbefalte innlegg

Gjest husker ikke
Skrevet

Har det blitt mange dol-par gjennom tidene? Husker ikke så mange jeg.

Skrevet

*er halvparten av ett* :)))

Åsså jei... :-)

hare1365380455
Skrevet

Åsså jei... :-)

Så møttes dere her på dol, eller begynte dere å dole da dere allerede kjente hverandre?

Skrevet

Så møttes dere her på dol, eller begynte dere å dole da dere allerede kjente hverandre?

Vi byrja her begge to - men blei etter kvart kjent med kvarandre på #ranglere.

hare1365380455
Skrevet

Vi byrja her begge to - men blei etter kvart kjent med kvarandre på #ranglere.

Koselig:)

Skrevet

Hawkwind og jeg fikk først kontakt gjennom DOL, så snakket vi på #nattprat (nå heter det #ranglere og har flyttet), mailet, og møttes på et stortreff.

Nå har vi en gutt sammen på 8 mnd og giftet oss for 3 uker siden :-)

Skrevet

Hawkwind og jeg fikk først kontakt gjennom DOL, så snakket vi på #nattprat (nå heter det #ranglere og har flyttet), mailet, og møttes på et stortreff.

Nå har vi en gutt sammen på 8 mnd og giftet oss for 3 uker siden :-)

Skikkelig solskinnshistorie!! :-) Kanskje man skulle bruke DOL litt mere... :)

Skrevet

Tror faktisk det har blitt ganske mange dol par oppigjennom.

Har selv vært involvert i opp til flere stykker, og det har jo i og for seg vært hyggelig det :)

Gjest curiosity killed the cat
Skrevet

Tror faktisk det har blitt ganske mange dol par oppigjennom.

Har selv vært involvert i opp til flere stykker, og det har jo i og for seg vært hyggelig det :)

Hva mener du med involvert i? At du har vært med på prosessen i dem som har blitt et par, eller har du selv hatt ting på gang med noen her?

:-)

Skrevet

Jeg veit om ca 8-10 forhold som har starta med at de har blitt kjent på dol eller #ranglere... men det er ikke alle som holder fortsatt.

Skrevet

Hva mener du med involvert i? At du har vært med på prosessen i dem som har blitt et par, eller har du selv hatt ting på gang med noen her?

:-)

At jeg har hatt noen forhold med noen her.

Jeg var i en periode med på en del treff, og traff da mange hyggelige mennesker. Også jenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...