lahenri Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hvordan skal vann tilbredes til spebarn (1mnd) kan det drikkes kalt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Tror det er vanlig å varme det så det blir lunkent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vannelskeren Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Du skal koke det for så å avkjøle det. Om babyen vil ha det kaldt eller lunkent merker du om fort på babyen det, kan være forskjellig fra baby til baby. Iskaldt skal babyen nok ikke ha det, men litt temperert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg også Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Noen gir vann rett fra springen til nyfødte, mens andre venter med springvann til babyen er 6 måneder. Jeg ga mine vann som ikke var kokt da de var ca. 4-5 måneder gamle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.