sma1365380523 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Leste for en tid tilbake om et slankeplaster i et ukeblad. Det var sjøalger i det. Har noen av dere prøvd dette?? jeg trenger litt tips ang. slanking. Nå har jeg hatt planer i over 3 år om å begynne å slanke meg, men vekta har bare økt og økt... (jente, 20 år, veier over 110 kg i dag...) Har tenkt å ta det over lengre tid, spise ofte og sunt. Men jeg trenger litt drahjelp for å sette igang. Dessuten er det en del sykdommer som sniker rundt hjørnet om jeg ikke kommer igang nå... Har noen tips om ulike slankemidler, som hjelper?? Det finnes ikke slankekurs her jeg bor, så det er utelukket på forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Gjør det alle vet virker i stedet for å håpe på mirakler med enkle metoder. Legg om livsstilen, d.v.s både kosthold og aktivitetsmønster. Hvordan det gjøres kan du søke opp masse informasjon om på nettet. Det kan være lurt å skaffe seg en kjøkkenvekt så man lærer hva en porsjon er -mange forsyner seg altfor mye og sitter så igjen med følelsen av at de spiser helt normalt og skjønner ikke hvorfor de legger på seg. Kjøp kokebøker og lær å lage mat. Det finnes mange forskjellige som har grundig informasjon om næringsinnholdet i rettene. Det kan nok være et smart utgangspunkt. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pix Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hei! jeg tror ikke plaster har noe for seg. Ikke tror jeg det fungerer, og ikke vil det føles noe bra! Men jeg har imidlertid noen andre tips! Kjøp deg noen nye joggesko (hvis du har det, en litt fancy trenings t-skjorte eller noe) slik at du får litt lyst til å komme deg ut for å prøve dem/den. Så foreslår jeg helt klart rask GÅ-turer og ikke jogging, med mindre du liker det best. Hva med en halv time morgen eller kveld? Da blir man (i hvert fall jeg) svett og fornøyd, og ikke helt pumpa slik som jeg blir etter noen minutters jogging. Styrketrening er jo også en mulighet hvis du liker det, men hvis ikke vil den turen helt sikkert gi gode resultater. I tillegg til turen jeg anbefaler (funker for meg !) så har, som kjent, kosthold mye å si. Spis sunt og spis nok! Grovt brød, grønnsaker og alt det der. Jeg er helt sikker på at det både vil se og føles mye bedre ut enn plaster-løsningen! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.