Gå til innhold

Når du går på besøk; legger du merke til om det er rot?

Anbefalte innlegg

Gjest det skulle du visst..
Skrevet

Eller bryr du deg ikke? Har du det ryddig hjemme hos deg bestandig? Ikke her hos oss.. travelt med småbarn!

Skrevet

sjeldent jeg legger merke til sånt, gitt - spesielt siden jeg ikke er en av de ryddigste selv :)

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Rot er ikke så viktig, men jeg synes det er ekkelt med skittent toalett og hårstubber, tannkremrester o.l. i vasken. Jeg forventer ikke at folk skal gjøre storrengjøring bare fordi jeg kommer på besøk, men det går ann å anstrenge seg _litt_ og i allefall late som om man bryr seg.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Rot er ikke så viktig, men jeg synes det er ekkelt med skittent toalett og hårstubber, tannkremrester o.l. i vasken. Jeg forventer ikke at folk skal gjøre storrengjøring bare fordi jeg kommer på besøk, men det går ann å anstrenge seg _litt_ og i allefall late som om man bryr seg.

Glemte å svare på et av spørsmålene. Vi har det ikke alltid kjemperyddig hos oss, men når vi får besøk så rydder jeg og vasker litt på strategiske steder.

Gjest meg igjen
Skrevet

Men da er det vel forskjell på om du kommer på overraskende besøk, eller det er avtalt?

Skrevet

Men da er det vel forskjell på om du kommer på overraskende besøk, eller det er avtalt?

Ja, selvsagt, men jeg kommer aldri på overraskende besøk.

Gjest Iznogood
Skrevet

Jeg bryr meg fint lite om hvordan andre har det i hjemmet sitt, det har da jeg ikke noe med. Hjemme 'bor vi' og det ser også slik ut ;-)

Skrevet

Hos oss er det som regel lett rotete, og noen ganger ser det helt for jævlig ut. Pleier å gjøre en innsats hvis noen har meldt sin ankomst.

Jeg bryr meg ikke så mye om at andre har det rotete, så lenge det ikke er ekkelt. Det vil si mugla matrester eller noe annet som stinker.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om rot hos andre. Meterhøy oppvask og regelrett møkk vil jeg dog registere..

Jeg rydder før jeg får besøk, da jeg vil at det skal være koselig, og for at gjestene ikke skal tro jeg gir blanke i dem. Uventet besøk er også sjef, men de får tåle rotet.

Gjest Daisy
Skrevet

Rot, nei. Men stygg tapet, stygg panel på bad og skitt og lort, ja.

Skrevet

Ja, jeg legger merke til om det er rotete. Muligens fordi jeg er nysgjerrig på hva folk evt måtte slenge rundt ;-) Men - om det er rotete så ser jeg ikke det som negativt...jeg bare registrerer det, og tenker at det er bra det er fler enn meg som ikke har helt orden i sysakene til enhver tid. Men siden du spør - joda...har det som regel ryddig.

Er det noe jeg "reagerer" på når jeg er borte, så er det manglende muligheter til å vaske seg på hendene (og tørke seg (på hendene)) etter en har vært på do...Ikke håndsåpe (eller såpestykke) og vått,møkkete håndhånkle er litt ekkelt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...