Gjest ova Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Noen som løser nøtta ? Jeg forstår ikke hva en hestemølle kan være. Hjelp ? 0 Siter
FrozenOne Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Tror det skal være arrastre...fant det i kryssordboken min:) 0 Siter
Gjest ova Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Tror det skal være arrastre...fant det i kryssordboken min:) Tusen takk ! Det stemmer med bokstavene jeg hadde. Hvilken kryssordbok ? 0 Siter
FrozenOne Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Tusen takk ! Det stemmer med bokstavene jeg hadde. Hvilken kryssordbok ? "Stor kryssordbok" fra Kunnskapsforlaget - Daniel Danielsen:) 0 Siter
Gjest ova Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 "Stor kryssordbok" fra Kunnskapsforlaget - Daniel Danielsen:) Har en Danielsen , jeg også. Men den heter ikke STOR - huff, nettopp kjøpt. Ellers - kanskje du kan finne mer ? TØNNE 9 bokstaver Kan være K- T -KAGGE men det er slett ikke sikkert. Kan du se etter i din bok ? Hilsen ova 0 Siter
FrozenOne Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Har en Danielsen , jeg også. Men den heter ikke STOR - huff, nettopp kjøpt. Ellers - kanskje du kan finne mer ? TØNNE 9 bokstaver Kan være K- T -KAGGE men det er slett ikke sikkert. Kan du se etter i din bok ? Hilsen ova Nei,den fant jeg dessverre ingenting på:/. Stor kryssordbok koster 100 kr mer,men er mye bedre og mer utfyllende. Men det er ikke alt som står der heller. 0 Siter
Gjest ova Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Nei,den fant jeg dessverre ingenting på:/. Stor kryssordbok koster 100 kr mer,men er mye bedre og mer utfyllende. Men det er ikke alt som står der heller. Nei, nei, ikke noe å gjøre ved det da. Må kanskje kjøpe Riksmålets store bok, men den er så veldig dyr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.