Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hell whitesprit på området og LØØØØP i dekninkg! Da kommer alle opp, så svimer de litt rundt og faller døde om! ; ) Husker vi pleide å se på vaktmesteren i boretslaget gjøre dette når vi oppdaga jordveps.

He he...takk for svar.

(Må innrømme jeg lurte litt på hvordan det ville arte seg å sitte på huk med en sprayboks.)

*latter*

Det er liksom en helt speesiell plass for noen helt spesielle utemøbler så det ville være litt leit å ikke kunne oppholde seg der...har jo barn og.

Men etterpå skal det prøves...mon tro om jeg klarer det uten å bli skadet.

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112765-jordveps/#findComment-672196
Del på andre sider

He he...takk for svar.

(Må innrømme jeg lurte litt på hvordan det ville arte seg å sitte på huk med en sprayboks.)

*latter*

Det er liksom en helt speesiell plass for noen helt spesielle utemøbler så det ville være litt leit å ikke kunne oppholde seg der...har jo barn og.

Men etterpå skal det prøves...mon tro om jeg klarer det uten å bli skadet.

:o)

For guds skyld - pass på å gjøre dette sent på kvelden en relativt kjølig kveld. Da er vepsen mer rolig, og det er lettere å komme seg unna!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112765-jordveps/#findComment-672200
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...