Rubia Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Iiiikkk.....når jeg skulle sette på plass de nymalte tremøblene mine så summet det til i det ene hullet etter møbelet... Der er et arsenal av sinte småkryp ! Hva gjør jeg med dem ??? 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Tja, Radar har vel noen greie sprayprodukter. De får du hos jernvarehandlere og fargebehandlere 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Hell whitesprit på området og LØØØØP i dekninkg! Da kommer alle opp, så svimer de litt rundt og faller døde om! ; ) Husker vi pleide å se på vaktmesteren i boretslaget gjøre dette når vi oppdaga jordveps. 0 Siter
Rubia Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Skrevet 16. juli 2003 Hell whitesprit på området og LØØØØP i dekninkg! Da kommer alle opp, så svimer de litt rundt og faller døde om! ; ) Husker vi pleide å se på vaktmesteren i boretslaget gjøre dette når vi oppdaga jordveps. He he...takk for svar. (Må innrømme jeg lurte litt på hvordan det ville arte seg å sitte på huk med en sprayboks.) *latter* Det er liksom en helt speesiell plass for noen helt spesielle utemøbler så det ville være litt leit å ikke kunne oppholde seg der...har jo barn og. Men etterpå skal det prøves...mon tro om jeg klarer det uten å bli skadet. ) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 He he...takk for svar. (Må innrømme jeg lurte litt på hvordan det ville arte seg å sitte på huk med en sprayboks.) *latter* Det er liksom en helt speesiell plass for noen helt spesielle utemøbler så det ville være litt leit å ikke kunne oppholde seg der...har jo barn og. Men etterpå skal det prøves...mon tro om jeg klarer det uten å bli skadet. ) For guds skyld - pass på å gjøre dette sent på kvelden en relativt kjølig kveld. Da er vepsen mer rolig, og det er lettere å komme seg unna! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.