Gå til innhold

Store problemer med kvalitetstid med typen!

Anbefalte innlegg

Gjest Archanez

Fint mulig at alderen er problemet..? Kanskje de har vanskeligheter med å kommunisere fordi de lever i to forskjellige verdener? Hun er akkurat ferdig med vgs, han er snart 40...

Evt kanskje alt ikke dreier seg om -alder-! Kanskje jeg rett og slett ikke greier kommunisere med -noen-! Kanskje jeg er blitt betegnet som den mest sjenerte personen noen av de som kjenner meg har møtt! Kankskje vi er utover normalt sjenert begge to!

Igjen: kanskje ikke alt har med alder å gjøre! Kanskje til og med ingenting har med det å gjøre. Kanskje det rett og slett har med to personer og personlighetene deres og gjøre??

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Nei jeg synes ikke det er helt bak mål å dra inn innvandrere og homofile,fordi folk som ser negative på disse er folk som ikke er vante med disse og som er redde. Og vet du hvorfor? Fordi det er ting som er "annerledes"! Hyppigheten av disse i sammfunnet er små,akkurat som forhold med veldig stor aldersforskjell!

Nei jeg tror absolutt ikke at jeg er samme person da som nå. Men hva har det med saken og gjøre? Alle forandrer seg. -Alle-!

Oppskaket over å møte kritikk er vel kanskje ikke riktige ordet. Provosert er vel kanskje mer treffende! Jeg spør om et tema,og får noe helt urelevant tilbake. Jeg trodde dol var så mye modent at de ikke lenger så seg blinde på tall og overfaldiske "statistikker",men at de så det virkelige -temaet- og greide å svare konstruktivt. Men der tok jeg tydeligvis grundig feil med mange ja!

Hvorfor skal jeg finne meg "en på min egen alder" når jeg allerede har funnet hva jeg vil ha? Jeg kan fortelle deg at jeg har avvist -bra- mange "på min egen alder",så det sto -ikke- i valgmulighetene! Men kan du ærlig fortelle meg -hvorfor- jeg skal velge ut fra alder?

Og -hvorfor- tenker du at en av partene må være patetisk? Grunnlaget? Noen egne erfaringer på det punktet du kan bygge på?

Poenget her er jo at jeg -ikke- har det bra! Det er jo lissom derfor jeg ber om tips! I din iver etter å være provoserende snever så har du visst gått glipp av det jeg har skrevet,for hadde du lest selve innlegget og ikke bare tallene i den første setningen hadde du sett at den inneholdt et dilemma!

Hvordan tror du du hadde skrevet om innlegget -ikke- inneholdt alder?

Hehe, har sett mange forhold med gamle gubber og unge jenter. Litt for mange faktisk. Er vel dette jeg bygger mine tanker på... Så ukjent, neppe.

Hadde du ikke nevnt alder hadde jeg skrevet at fyren ser ikke ut til å sette pris på deg, kjærester gjør mer enn å bare sove sammen...

Men du virker oppsatt på å sloss for dette forholdet, så det kan jo ordne seg. Lykke til i allefall.

Gjest Archanez

hvis han driver å gir deg opp, hadde du sikkert sett noen tegn eller han hadde sikkert sagt noe..

tror problemet er mangel på kommunikasjon, uten at jeg skal leke ekspert.

et hvert forhold er basert på at man hvertfall kan snakke sammen om man har problemer, eller noe man tenker på. tror du skal prøve det.. bli bedre kjent, så går kanskje fritiden av seg selv. da blir dere bedre kjent og vet bedre hva den andre personen liker og ikke liker; altså lettere å finne på noe å gjøre sammen..

uansett; lykke til, og ikke gi opp uten å prøve :)

Naa,ikke gitt meg opp sånn sett. Han har bare gitt opp å få meg med på familiemiddager eller sånne ting. Jeg er så sjenert at jeg takla det ikke tidligere. Han kjenner meg for godt!

Joda,må prøve å få igang pratinga.. Huff!

Gjest Archanez

Hehe, har sett mange forhold med gamle gubber og unge jenter. Litt for mange faktisk. Er vel dette jeg bygger mine tanker på... Så ukjent, neppe.

Hadde du ikke nevnt alder hadde jeg skrevet at fyren ser ikke ut til å sette pris på deg, kjærester gjør mer enn å bare sove sammen...

Men du virker oppsatt på å sloss for dette forholdet, så det kan jo ordne seg. Lykke til i allefall.

Oj....noe relevant...!

Jeg ble helt satt ut nå jeg...

Gjest ikke undertegnet

"Jeg(19) har vært sammen med kjæresten(36) i noe over et år. Jeg sover der hver natt,men det er også stort sett det vi er sammen.

Jeg har prøvd å hinte litt til han om å gjøre mer sammen,for det her kan knapt kalles forhold."

Les denne setningen i begynnelsen av ditt innlegg en gang til, tenk på den, tygg litt på den, spytt den gjerne ut igjen, men dette er hva du selv skrev.

Har ikke tid til dette nå, men kanskje noe demrer for deg nå.

Ønsker deg lykke til med samlivet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...