Gå til innhold

Folk spør om så mye RART!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Provoserende smart ass

Jeg kan ikke få meg til å begripe at folk er så hjelpesløse rundt om...?

De spør om:

Hva kan babyen spise, hvem kan holde den og når, hvorfor er typen min sur, burde jeg gjøre det slutt, hva skal vi snakke om, kan jeg være gravid når jeg er to dager over mens, hvordan venne seg til snus, hvordan har man sex, er tran virkelig sunt, hva kan jeg spise når jeg bor aleine...?

Er ikke alt dette opplagte spørsmål med opplagte svar?

Ja, ja, ja... Ikke alle er like gjennomtenkte, og dette er sikkert uhorvelig provoserende for alle dere uvitende, men er ikke dette spørsmål som de fleste som har gjennomgått 9-årig grunnskole burde vite svaret på???

Eller ønsker dere bare en bekreftelse på at det dere i bunn og grunn trodde var rett?

Jeg nekter å tro at det finnes så mange fjerne folk i dette land. Sånn som søstera mi i en alder av 25 år ringte meg og spurte: Hvordan koker jeg poteter?

Leser dere ikke aviser? Skolebøker? Hører på radio? Tv? Snakker med bekjente?

Hmm.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112779-folk-sp%C3%B8r-om-s%C3%A5-mye-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig i at det er utrolig mange rare spørsmål ute å går!

For å svare på det siste:

NEI, jeg leser IKKE aviser, ser IKKE på tv, hører IKKE på radio, ser IKKE på tv, MEN prater med bekjente av og til!

Slik har det vært en god stund, og når sommeren er over, er jeg tilbake til normalen!

Nå er du vel ganske sjokkert;)

Gjest Eizoze

"Er ikke alt dette opplagte spørsmål med opplagte svar?"

Hvis du har fasitsvarene, så synes jeg du bør dele dem med oss. Spesielt lurer jeg på disse to:

"hvorfor er typen min sur, burde jeg gjøre det slutt"

Det sto nemlig ikke noe om dette i pensumbøkene når jeg gikk på skolen.

petter smart

"Er ikke alt dette opplagte spørsmål med opplagte svar?"

Hvis du har fasitsvarene, så synes jeg du bør dele dem med oss. Spesielt lurer jeg på disse to:

"hvorfor er typen min sur, burde jeg gjøre det slutt"

Det sto nemlig ikke noe om dette i pensumbøkene når jeg gikk på skolen.

Ååååhhh, himmel og hva, det stod jo i avisen forleden dag. Følger du ikke med eller? he he

Annonse

:-)

er VELDIG glad for at det jeg lærte etter ni år på grunnskolen ikke er det jeg ser på som mitt grunnlag for å vite hvordan man har sex. for da hadde det ikke vært gode sexen å skrøyte av! det er vel alltid greit å få nye tips når det gjelder sex vel?

og når det gjelder hva et barn skal ete: lærte du virkelig om det på grunnskolen? det gjorde ikke jeg. men når jeg endelig fikk barn, så fikk jeg nå kjøpt meg en bok med litt informasjon. men det er jo alltids greit å få tips hvis noen har noe lurt å dele?

den som IKKE spør om noe fordi de tror de vet ALT, gir sansynligvis helt feil mat til ungene og har ganske sikkert en lite sexuelt tilfredsstilt partner...

Gjest lommelun

Du må jo huske på at alt trenger man sertifikater for å gjøre. Untatt å få barn - det kan hvem som helst gjøre! Det er ikke alle som er riktig nagla til å få barn og det er vel de som lurer på en del. Dessuten så er det mange barn som ikke VIL spise alt du foreslår. Du skal nå forresten ta det som gledelig at søstra di spør deg om ting. Da ser hun vel på deg som en "smart ass" da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...