Gå til innhold

Den nye spennende sporten

Anbefalte innlegg

Gjest Jolly Roger

Dette var jo noe kvinnediskriminerende dritt!!

Men det sier jo også mye om hvilke nek de er jentene som går med på noe slikt.

Kommer dette til Norge skal jeg ete joggeskoa mine.

"Kommer dette til Norge skal jeg ete joggeskoa mine. "

Finnes det et hunkjønn der ute som er villig til å løpe naken rundt i skogen noen minutter i morgen, sammen med meg og et paintball-gevær? Det er varmt og godt ute, og jeg lover å bomme med alle kulene.

Du bør holde til i oslo-området, vi finner nok et passende bortgjemt sted.

Belønningen er selvsagt å se Humlepungen spise sko!

Fortsetter under...

petter smart

Nei vet du hva. Hadde det vært omvendt hadde jeg sagt akkurat det samme. En dame som føler behov for å løpe rundt å skyte på nakne mannfolk hadde hatt seriøse problem mellom ørene. Og disse mennene har nok ikke det beste syn på kvinner. Skulle likt å sett reaksjonen på disse mennene om datterene deres eller mødrene deres hadde blitt med som "målskive". Da hadde nok pipa fått en annen låt.

Disse mennene er nok rike middelaldrende menn som normalt sett ikke ville hatt en sjangs i havet på slike kvinner. Men så lenge dette er frivillig ser jeg ikke helt problemet. Det er vel bedre at mennene får utløp for sine lyster på denne måten enn ved å forgripe seg på kvinner.

Ditt andre argument faller på sin egen urimelighet. Ta et annet eksempel, jeg hadde ikke likt at mine barn eller nære familie ble søppeltømmere, selv om jeg selvfølgelig vil ha søppelet mitt tømt.

En kan gost synes at en jobb er under ens egen standard uten at det er noe galt med den i utgangspunktet.

Gjest Humlepungen

"Kommer dette til Norge skal jeg ete joggeskoa mine. "

Finnes det et hunkjønn der ute som er villig til å løpe naken rundt i skogen noen minutter i morgen, sammen med meg og et paintball-gevær? Det er varmt og godt ute, og jeg lover å bomme med alle kulene.

Du bør holde til i oslo-området, vi finner nok et passende bortgjemt sted.

Belønningen er selvsagt å se Humlepungen spise sko!

hehe.

Kanskje det ikke gjør meg noe å ete sko. Kanskje jeg gjør det ofte;o)

Men altså... stakkars nek som sier seg villig til å være målskive. Hun må ha en hjernekapasitet som en grapefrukt. Eller så er hun så fattig at hun gjør hva som helst for å tjene penger. Og da er det jammen kynisk utnytting.

Så det så!!;o)

Gjest Er du slik??

Si meg. Er du middelaldrende med litt tynt hår og pondus. Og gjerne litt svett etter ungjenter og sikler etter dem på gata selv om de ikke sikler tilbake.

Slik ser jeg for meg deg om du kunne likt å være med på denne "sporten".

petter smart

Si meg. Er du middelaldrende med litt tynt hår og pondus. Og gjerne litt svett etter ungjenter og sikler etter dem på gata selv om de ikke sikler tilbake.

Slik ser jeg for meg deg om du kunne likt å være med på denne "sporten".

Pondus har jeg nok dessverre fått, men håret er tykt og årene ikke altfor mange. Men som de fleste menn sikler jeg etter ungjenter.

Dessverre strekker ikke lommeboka til for noe sånt.

Faktisk sikler "mange" jenter, både unge og litt eldre, etter meg. Skjønn det den som kan.

Gjest Humlepungen

Disse mennene er nok rike middelaldrende menn som normalt sett ikke ville hatt en sjangs i havet på slike kvinner. Men så lenge dette er frivillig ser jeg ikke helt problemet. Det er vel bedre at mennene får utløp for sine lyster på denne måten enn ved å forgripe seg på kvinner.

Ditt andre argument faller på sin egen urimelighet. Ta et annet eksempel, jeg hadde ikke likt at mine barn eller nære familie ble søppeltømmere, selv om jeg selvfølgelig vil ha søppelet mitt tømt.

En kan gost synes at en jobb er under ens egen standard uten at det er noe galt med den i utgangspunktet.

Det går ikke an å sammenligne søppelkjøring og å la seg bli skutt på naken med paintball kuler. Søppelkjøring er like nødvendig som taxikjøring og salg av varer i butikk for å si det sånn.

Poenget mitt er at her blir jenter med tomme hjerner eller tomme lommebøker lokket med penger mot å la seg plaffe nakne med paintball. Hallo! Det er jo diskriminerende til tusen. Mange er villige til å gjøre nesten hva som helst for penger, men det betyr ikke at det er RETT gjort av betaleren. I dette tilfellet er nok betaleren en ekkel gammel rik mann som ser på kvinner som leketøy på lik linje med radiostyrte biler.

Det tipper jeg på.

Annonse

Gjest Rusle

Pondus har jeg nok dessverre fått, men håret er tykt og årene ikke altfor mange. Men som de fleste menn sikler jeg etter ungjenter.

Dessverre strekker ikke lommeboka til for noe sånt.

Faktisk sikler "mange" jenter, både unge og litt eldre, etter meg. Skjønn det den som kan.

Du er vel en grei kar da ;o)

Ta deg en tur på byen og se hva RIKE, middelaldrende menn med pondus og tynt hår har sjangs på av unge, vakre norske kvinner...

Og det er selvfølgelig utseende og livserfaringen de unge vakre kvinnene faller for...:-)

Annonse

Gjest Rusle

Med en aldri så liten nøttebeskytter, så stiller jeg gladelig opp.

25.000 for å være med. Ytterligere 10.000 dersom jeg blir truffet.

Stiller du?

Altså, det er menn det skal skytes på. Ikke damer.....:o)

Dessuten synes jeg du er for dyr. Kan godta 5000.

petter smart

"Sporten" er antagelig en hoax. se www.snopes.com "what's new?"

De sa jo ikke at det var en hoax, de skrev undetermined. Men med nyhetene og alt tror jeg faktisk dette er sant. Men den som lever får se.

Det er jo ikke så usannsynlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...