Gå til innhold

Jeg er skikkelig dårlig taper!

Anbefalte innlegg

Gjest Yogi Bear

Når det spilles crokket, badminton, minigolf e.l. blant familie og venner, tåler jeg ikke å tape.

Jeg gremmes over å si det og synes det er skikkelig teit. Jeg _VIL_ jo ikke være en dålig taper! Sist søndag ble det en skikkelig feid mellom meg og kjæresten pga. at han vant og ertet meg for at jeg tapte. Jeg blir skikkelig fortvilet og forbanna! Tåler ikke at noen er bedre enn meg.

Jeg skjønner ikke hvordan jeg har blitt sånn. Tenner på alle plugger. Noen som vet hvordan det er?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112794-jeg-er-skikkelig-d%C3%A5rlig-taper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Jammen det er jo ikke noe morsomt å spille noe som helst hvis en ikke legger litt alvor og blod i det!

Jeg er dårlig taper, dårlig vinner og jeg bruker utrykk som å skambanke folk i kortspill og t.p.

Jeg misliker folk som så avbalsert hevder det bare er lek.. det vet jo alle, men det er jo ikke noe gøy om man ikke legger litt emosjoner i det.. Litt det samme som at halvparten av moroa ligger i hujingen når man kjører tivolimaskiner..

Men man bør jo roe seg i løpet av en times tid.. Typen kan hovere i dagevis over seiere i div. spill, og det synes jeg seriøst at er å ta i..:o)

Jammen det er jo ikke noe morsomt å spille noe som helst hvis en ikke legger litt alvor og blod i det!

Jeg er dårlig taper, dårlig vinner og jeg bruker utrykk som å skambanke folk i kortspill og t.p.

Jeg misliker folk som så avbalsert hevder det bare er lek.. det vet jo alle, men det er jo ikke noe gøy om man ikke legger litt emosjoner i det.. Litt det samme som at halvparten av moroa ligger i hujingen når man kjører tivolimaskiner..

Men man bør jo roe seg i løpet av en times tid.. Typen kan hovere i dagevis over seiere i div. spill, og det synes jeg seriøst at er å ta i..:o)

Helt enig.

Veldig bra svart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...