Gå til innhold

Hvordan trener dere i sommer?

Gjest slitern

Anbefalte innlegg

Gjest slitern

Det er ikke alltid like lett å motiverer seg til å dra på treningen nå i sommervarmen. Hvordan trener dere om sommeren? Noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jogger'n

Jeg er veldig glad i å jogge, men det er liksom ikke det lureste å jogge midt på dagen i 30 graders varme. Derfor jogger jeg enten på morgenen eller om kvelden.

Ellers er det jo greit å gå seg en tur midt på dagen, så lenge man tar det med ro.

Vi har kjeller, så det går greit å ta styrketrening der nede, da det er litt kjøligere der enn ute/i resten av huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SATSjenta

Sykler til og fra jobb, biter tenna sammen og trener på SATS rett etter jobb hver dag :) Herlig!!!!!! ...men må innrømme at jeg må ty oftere til gruppetrening i sal (aerobic og spinning) nå på sommeren enn ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For egen del blir det sløv trening i sommer. Jeg prøver å stikke innom gymmet 2-3 ganger i uka, men det er ikke rare greine jeg får til om dagen.

Var innom og trente skuldre og triceps i dag, en økt som tok meg ca 20 minutter. Denne økta er representativ for min trening om dagen.

Ellers sykler jeg litt. Til og fra jobb (kort tur, under 10 minutter hver vei, men oppoverbakke begge veier), samt til og fra stranda så ofte jeg kan. Sykleturen til stranda er så lang, i hvert fall hjemveien som stort sett bare er oppoverbakke, at den kan kalles en ok treningsøkt.

Man skal ikke slite på sommern, og jeg tar heller en svømmetur enn en styrkeøkt i varmen.

I tillegg til dårlig trening så lever jeg stort sett på jordbær og vaniljeis om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper som vanlig, og har stor glede av å prøve ut nye løpeveier når jeg er bortreist. Men på varme dager legger jeg alltid løpinga til ca. kl. 21 eller enda seinere. Og jeg synes det er godt å bruke solbriller for å unngå insekter i øynene.

For meg er trening synonymt med trivsel, og det er overhodet ikke slit eller plikt. Når det er sagt, vet jeg at det er sunt med en liten hvileperiode nå og da. Men jeg praktiserer det sjelden selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt av hvert

jeg sykler til å fra jobb.jeg sykler,går fort og jogger.når det er varmt har jeg selvfølgelig mindre klær på meg,og solen står på så man svetter mere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puling er også trening. Huske det, favn.

Joda, men så langt har man feriert på forskjellige kanter av landet.

Det tar seg forhåpentligvis opp. I dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig tenkt å trene i sommer, men med den langvarige varmen så har det ikke blitt noe av det. Så jeg har slått det fra meg og nøyer meg med turgåing til det blir kjøligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...