vidkung Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Etter en periode med mye stess både fysisk og psykisk, fikk jeg konstatert mavesår. dette gikk jeg med ganske lenge, slik at jeg også utvika en slags spisevegring og depresjon. Gikk ned ca. 20 kg. i den perioden. De siste to årene har jeg spist omentrent det samme hele tiden. Dette er ca. det jeg spiser hver dag:- 3 brødskiver -5 skiver kokt skinke -5 skiver hvit ost -3 knekkebrød med nugatti -1 kokt potet og 1/2 gulrot -ca. 5 glass vann/saft og 3 glass melk. Jeg er 182 høy og veier nå 65 kg (min normal vekt var 75-80 kg før) og er 30 år. Lurer på om jeg får i meg for lite mat og derfor er slapp, eller det bare er depresjonen som gjør det?? Hvor mye burde jeg spise hver dag?...mangler jeg proteiner osv.. Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Du dytter nærmest i deg mindre mat i løpet av hele dagen, enn hva jeg gjør i løpet av ett måltid. Ja! Selvsagt spiser du ALT for lite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.