Gå til innhold

Jeg er ny = )

Anbefalte innlegg

Gjest sluffy
Skrevet

Heisann alle sammen.

Ny jente her, 24 år gammel, gift og happy.

Ville bare si hei jeg! = )

Gjest sluffy
Skrevet

Hei.

Velkommen skal du være "sluffy".

:)

Takk for det Rubia :)

serendipity
Skrevet

Velkommen! Selv er jeg 29 år, samboer med en på 37, og vi har en sønn på 4 år. Slev må jeg vel også si at jeg er "happy", og fornøyd med tilværelsen. Bor rett utenfor Oslo og jobber i et reisebyrå.

Skrevet

Hei sluffy , håper du kommer til å trives her ;o)

Selv er jeg ei på 30 år , gift og til sammen har vi 4 unger..

Ørkenvandreren
Skrevet

Hei, og velkommen.

Jeg kan fortsatt huske følelsen når jeg første gang våget å skrive noe på DOL. :-)

Håper du vil trives her. Her finner du alt mulig av personligheter, og dermed gode råd, dårlige råd, surmaget kritikk, konstruktiv kritikk, vennlige ord, uvennlige ord, saklige innlegg, usaklige innlegg. I det hele tatt, her rører det seg mye, og de ulike fora (Åpent, foreldre/Småbarn, Psykatri, etc) har sine ulike "kulturer".

Selv er jeg 38, 3-barns far og samboer, og bosatt i Østfold.

Skrevet

Hei til deg også:-))

Jeg har vært her inne siden 1998.

Kos deg her inne og nyt sommeren og den varmen vi har nå, det blir fort kaldt igjen:-))

Pappa Bjørn
Skrevet

Hei på deg du. Hyggelig med nye fjes. Jeg er 27, gift og har en datter på 3. Til daglig jobber jeg som rikstjukkas på DOL og som aktiv barnefar. Selvstendig dagdrivende som det kalles.

Skrevet

Hei, og velkommen! :)

Jeg er 29 (ihvertfall noen måneder til...), gift og har en datter på 4 år. Bor i Akershus.

Har vært her inne på DOL siden '99, jeg, da jeg fant gravid-forumet.

:) hilsen

Skrevet

Hei, og velkommen! :)

Jeg er 29 (ihvertfall noen måneder til...), gift og har en datter på 4 år. Bor i Akershus.

Har vært her inne på DOL siden '99, jeg, da jeg fant gravid-forumet.

:) hilsen

Nei, siden '98 skulle det være. :)

Good Golly!
Skrevet

Gøy med nye folk. Håper du kan bidra med noe her :)

God sommer ønskes fra

Skrevet

velkommen! :)

eg er 30, bor sammen med kjæresten min (Prozak, med-doler), er sjukmeldt, dagdrivende kunstnerettelleranna, og har slengt rundt her sia høsten 2000. :)

gildt med nye folk! :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...