Gjest sikkert og visst Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 ...og det er at den er slankende! En mister jo all appetitt . Er det flere som har det slik i varmen? Hilsen - 4,5 kilo på 10 dager. 0 Siter
Gjest lalique Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Man mister apetitt på tung mat kanskje,men iskrem i store mengder fører til at jeg får i meg nok likevel..så slankende er det ikke akkurat.. pass på at ikke vekttapet ditt er bare vann da..man svetter jo mye i solsteken 0 Siter
Gjest sikkert og visst Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Man mister apetitt på tung mat kanskje,men iskrem i store mengder fører til at jeg får i meg nok likevel..så slankende er det ikke akkurat.. pass på at ikke vekttapet ditt er bare vann da..man svetter jo mye i solsteken Ikke liker jeg søtt , og vann drikker jeg litervis av om dagen (,") Blir litt her og litt der , men ikke mye! 0 Siter
serendipity Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 *hmfr* jeg har lagt på meg 3 kg!!!!!! Men det er nok endel vann, ettersom jeg har spist mye salt og drukket mye vann. Jeg sender over min x-tra kilo til deg... 0 Siter
TrulteGuri Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 WOW grattis med - 4,5 kg. Ja jeg har det på samme måte, har ikke lyst på sjokolade en gang og det er helt utrolig:-) 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Det går like tregt nedover med vekta for min del selvom det er varmt. Har brukt åtte måneder på å gå ned seksten kilo (skryter av meg selv) og er nøye på ikke overspise is i varmen, selvom ei bøtte is hadde kunnet gå ned på høykant... 0 Siter
TrulteGuri Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Det går like tregt nedover med vekta for min del selvom det er varmt. Har brukt åtte måneder på å gå ned seksten kilo (skryter av meg selv) og er nøye på ikke overspise is i varmen, selvom ei bøtte is hadde kunnet gå ned på høykant... 16 kg er jo bra det:-)) Gratulerer. 0 Siter
Goliath Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Det går like tregt nedover med vekta for min del selvom det er varmt. Har brukt åtte måneder på å gå ned seksten kilo (skryter av meg selv) og er nøye på ikke overspise is i varmen, selvom ei bøtte is hadde kunnet gå ned på høykant... Da har du gått ned i et bra og fornuftig tempo! Gratulerer!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.