Gå til innhold

EN ting er i alle fall sikkert her i varmen..

Anbefalte innlegg

Gjest sikkert og visst
Skrevet

...og det er at den er slankende!

En mister jo all appetitt .

Er det flere som har det slik i varmen?

Hilsen - 4,5 kilo på 10 dager.

Gjest lalique
Skrevet

Man mister apetitt på tung mat kanskje,men iskrem i store mengder fører til at jeg får i meg nok likevel..så slankende er det ikke akkurat..

pass på at ikke vekttapet ditt er bare vann da..man svetter jo mye i solsteken :)

Gjest sikkert og visst
Skrevet

Man mister apetitt på tung mat kanskje,men iskrem i store mengder fører til at jeg får i meg nok likevel..så slankende er det ikke akkurat..

pass på at ikke vekttapet ditt er bare vann da..man svetter jo mye i solsteken :)

Ikke liker jeg søtt , og vann drikker jeg litervis av om dagen (,")

Blir litt her og litt der , men ikke mye!

serendipity
Skrevet

*hmfr* jeg har lagt på meg 3 kg!!!!!! Men det er nok endel vann, ettersom jeg har spist mye salt og drukket mye vann.

Jeg sender over min x-tra kilo til deg...

Skrevet

WOW grattis med - 4,5 kg.

Ja jeg har det på samme måte, har ikke lyst på sjokolade en gang og det er helt utrolig:-)

Gjest Iznogood
Skrevet

Det går like tregt nedover med vekta for min del selvom det er varmt. Har brukt åtte måneder på å gå ned seksten kilo (skryter av meg selv) og er nøye på ikke overspise is i varmen, selvom ei bøtte is hadde kunnet gå ned på høykant...

Skrevet

Det går like tregt nedover med vekta for min del selvom det er varmt. Har brukt åtte måneder på å gå ned seksten kilo (skryter av meg selv) og er nøye på ikke overspise is i varmen, selvom ei bøtte is hadde kunnet gå ned på høykant...

16 kg er jo bra det:-)) Gratulerer.

Skrevet

Da har du gått ned i et bra og fornuftig tempo!

Gratulerer!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...