Gå til innhold

Å beskrive en neger.

Anbefalte innlegg

Leste været skulle holde seg bra i minst 10 dager..Så da blir det sikkert litt sol på deg også..

Kuba er en liten, svinehyggelig park på løkka, der en kan grille, ølle, og se på akerselva.. Med 2 min. kjapp gange til bra utesteder som feks. Parkteateret..(Litt løkkapatriot..)

Men lekteren er sef. heller ikke noe dårlig sted å være på en fin sommer dag!

Du får si fra når du drar, så kan det hende jeg kommer ned og hilser på deg!

Jeg er så lite lokalkjent i byen at jeg ikke engang vet hvor "løkka" er, men jeg går ut fra at det er på Grunerløkka?

Lekter'n er fin, ja! Trives godt der en varm sommerdag :)

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

17

• SierDuDet

7

• Grip

4

• tigertrollet

3

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Jeg er så lite lokalkjent i byen at jeg ikke engang vet hvor "løkka" er, men jeg går ut fra at det er på Grunerløkka?

Lekter'n er fin, ja! Trives godt der en varm sommerdag :)

Jepp, Løkka = Grunerløkka. Kuba lokaliseres midt på, mot elven.

Nåes, foreksempel, med trikk 11 opp Thv,Meyersgt til Olaf Ryes pl. Derfra vil noen peke vei for deg..

Anbefales.:o)

Jepp, Løkka = Grunerløkka. Kuba lokaliseres midt på, mot elven.

Nåes, foreksempel, med trikk 11 opp Thv,Meyersgt til Olaf Ryes pl. Derfra vil noen peke vei for deg..

Anbefales.:o)

Åja, da vet jeg hvor det er. Vet hvor Thv.Meyersgt. er.

Fint sted det der, og da tror jeg til og med at jeg vet hvor denne parken er. Dog er det litt vel langt å dra for meg som bor utenfor Oslo. Det finnes tross alt så mange andre parker man heller kan benytte seg av :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...