Gjest sluffy Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Så koselig å våkne opp med sånne trivelige beskjeder! Takk alle sammen, gleder meg til å bli bedre kjent med dere = ) 0 Siter
Gjest sluffy Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 hehe oopps, prøvde å svare på min egen tråd der nede "jeg er ny = )" ... hehe kanskje ganske obvious at jeg er ny da.... tabbe tabbe **rødmer** 0 Siter
Goliath Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 hehe oopps, prøvde å svare på min egen tråd der nede "jeg er ny = )" ... hehe kanskje ganske obvious at jeg er ny da.... tabbe tabbe **rødmer** Du er ikke den første som har gjort det:-) Velkommen skal du være! Mvh 0 Siter
Gjest sluffy Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Du er ikke den første som har gjort det:-) Velkommen skal du være! Mvh Hehe, det er godt å høre, det var fort gjort :-) Takk Goliath = ) 0 Siter
Good Golly! Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Disse ordene finner du ofte, så jeg tenkte jeg kunne "break you in" i litt DOL terminologi: DOL = Doktor Online Doler = Noen som surfer på DOL's side - deriblant du! FU = Forumsundersøkelse (u/t) = Uten tekst. Står i overskrivt. IRL = in real life SDD = SierDuDet (en beryktet Doler) 0 Siter
Gjest sluffy Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Disse ordene finner du ofte, så jeg tenkte jeg kunne "break you in" i litt DOL terminologi: DOL = Doktor Online Doler = Noen som surfer på DOL's side - deriblant du! FU = Forumsundersøkelse (u/t) = Uten tekst. Står i overskrivt. IRL = in real life SDD = SierDuDet (en beryktet Doler) Kjekt å vite. Takk skal du ha :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.