Gjest Trulte på 39 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg har nettopp begynt på Xenical sammen med et sunt kosthold. Er det noen her som har prøvd Xenical, og har noen erfaringer å dele med meg ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rullerusk Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei! Jeg har hatt Xenical i hus siden 15. november. Mer eller mindre aktive perioder har det vært. Grunnen er at det er så dyrt at jeg ikke har hatt råd i perioder. Men fra november til mars gikk jeg ned 6 kilo. Samtidig prøvde jeg meg fram med litt Lindbergmat og det gikk jo nedover... Nå har jeg hatt pause siden påske og kiloene har haglet på igjen :-( Nå har jeg begynt på Xenical igjen samtidig med streng Lindbergdiett! Så får vi se! Noen jeg har snakket med sa at Xenical sluttet å virke etter en stund, men det følte ikke jeg i løpet av de 5 mnd jeg prøvde. En negativ ting er at jeg får fryktelig vondt i magen når jeg har slurvet en stund også sjerper meg igjen... samt når jeg spiser skikkelig feit mat (feks pizza) Men det er vel en påminnelse om at dette kanskje ikke var så lurt :-) Blir morsomt å følge din fremgang også. Håper å lese mer om deg og Xenical. Jeg stikker innom igjen! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.