Gå til innhold

Er Good Golly! et bra nicknavn? (u/t)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

petter smart

Nei, men det er ikke noe gøy å være flott og spennende uten et interessert og responderende publikum..;o)

Jeg er ikke for stilltiende annerkjennelse! Jeg vil ha applaus og åpen beundring.. Nemlig.

Litt interessant det du sier der. For jeg mener at kvinner kler seg sexy når de går ut for at menn skal se på dem og synes de er pene og sexy. Men hvorfor blir så mange kvinner sinte når menn enten ser på dem feil (stirrer) eller det er feil menn som ser på dem? Det er jo dere selv som har valgt å kle dere slik, men alt skal liksom skje på deres måte og premisser bestandig.

Om dette gjelder deg aner jeg ikke da jeg ikke kjenner deg eller vet om jeg ville snudd meg etter deg på gata.....

laguna1365380434

Litt interessant det du sier der. For jeg mener at kvinner kler seg sexy når de går ut for at menn skal se på dem og synes de er pene og sexy. Men hvorfor blir så mange kvinner sinte når menn enten ser på dem feil (stirrer) eller det er feil menn som ser på dem? Det er jo dere selv som har valgt å kle dere slik, men alt skal liksom skje på deres måte og premisser bestandig.

Om dette gjelder deg aner jeg ikke da jeg ikke kjenner deg eller vet om jeg ville snudd meg etter deg på gata.....

Jeg synes det er hyggelig å greit at folk liker meg, og jeg legger meg ikke ned med traumer og ødelagt sjel om noen plystrer på meg heller.(selvom jeg ikke liker plystreren)

Derimot vil jeg synes fyren er en idiot, og ikke ønske å ha noe med ham å bestille om han ikke klarer å utvise sin annerkjennelse på en sympatisk og dannet måte. :)

petter smart

Jeg synes det er hyggelig å greit at folk liker meg, og jeg legger meg ikke ned med traumer og ødelagt sjel om noen plystrer på meg heller.(selvom jeg ikke liker plystreren)

Derimot vil jeg synes fyren er en idiot, og ikke ønske å ha noe med ham å bestille om han ikke klarer å utvise sin annerkjennelse på en sympatisk og dannet måte. :)

Men så lenge du kler og ter deg for å få oppmerksomhet så må du tåle at noe av oppmerksomheten kommer i en form du ikke nødvendigvis liker/ønsker. En kan ikke få i både pose og sekk.

petter smart

En liten ting til, en pussig observasjon av kvinner har vist meg at de godtar ganske mye rart dersom mannen er veldig pen, mens en mindre pen mann tydeligvis ikke gjør noe rett.

Annonse

laguna1365380434

Men så lenge du kler og ter deg for å få oppmerksomhet så må du tåle at noe av oppmerksomheten kommer i en form du ikke nødvendigvis liker/ønsker. En kan ikke få i både pose og sekk.

En bør tåle oppmerksomhet, men en har full rett til å mislike og avvise den av den man ikke vil ha.

Hvis en dame glor på deg fordet hun synes du er pen/ er sexy kledd kan du selvfølgelig avvise den oppmerksomheten.

Jeg kan også velge å mislike slikt, rett og slett fordi oppmerksomheten kommer fra noen mine signaler ikke var myntet på, eller fordi den er uønsket av andre grunner.

Du kan ikke alltid få ting selvom du synes det er fint og du vil ha det.

Den type ligikk kommer farlig nær den de benytter når de sier at pene/lettkledde kvinner har halvparten av skylden for evt, voldtekt selv.

Dette har med b.la impulskontroll å gjøre.

Om jeg ser et fint smykke i en butikk, kan jeg ikke bare knuse ruta og ta det(selv om det ligger der og er pent og frister aldri så mye) Jeg må ha penger, og så gå inn å kjøpe det.

Om jeg ser en pen mann, kan jeg på sammevis ikke forvente å få ham(eller hans oppmerksomhet tilbake), bare fordi jeg synes han er pen og mener å oppfatte signaler.(som kan være myntet på andre)

laguna1365380434

En liten ting til, en pussig observasjon av kvinner har vist meg at de godtar ganske mye rart dersom mannen er veldig pen, mens en mindre pen mann tydeligvis ikke gjør noe rett.

Selvfølgelig. En ønsker gjerne å være sammen med atraktive folk. En godtar mindre fra folk som er stygge, dumme, og til og med overvektige. Dette er det gjort undersøkelser på, og det gjelder også i høyeste grad menn.

Urettferdig, men altså mennesklig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...