Gå til innhold

har det vært folk på månen?

Anbefalte innlegg

Gjest nå regner det jammen...

Har hørt noe om at da ville flagget vært anderledes, sanden, speilbilde i romdrakten... Dersom menneskene ikke hadde vært på månen; hvorfor har det ikke vært på nyhetene? Er dette liksom en hemmelighet? Skulle rommennene lyge for familien sin? Hva mener dere? Har dere sider til info. på nettet?

Fortsetter under...

Gjest sluffy

Jeg tror ikke at det har vært folk på månen. Og det er pga de grunnene som du nettopp oppga. Jeg har lest en del om dette, men nå husker jeg ikke hvor.... jeg tror det var en link fra denne siden: http://www.rense.com/ der står det eng god del om forskjellige løgner myndighetene har gitt oss....

Jeg tror ikke at det har vært folk på månen. Og det er pga de grunnene som du nettopp oppga. Jeg har lest en del om dette, men nå husker jeg ikke hvor.... jeg tror det var en link fra denne siden: http://www.rense.com/ der står det eng god del om forskjellige løgner myndighetene har gitt oss....

Egentlig er jorden flat...

Og du er selvsagt på vei over kanten!

God bedring!

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest nå regner det jammen...

Ha en fin kveld, og hils Mannen på Månen! ;-)

Med vennlig hilsen

Da jeg var liten trodde jeg at jorda var rund, men det måtte da være veldig bratt "på kanten"! Så der var det nok et gjerde! Jeg tror ikke det nå, da.. Men lurer litt på det med månen. Det må da stemme at det har vært folk der! Hvorfor lyge om det? Det ville vært for dumt. Eller? Jada...

Da jeg var liten trodde jeg at jorda var rund, men det måtte da være veldig bratt "på kanten"! Så der var det nok et gjerde! Jeg tror ikke det nå, da.. Men lurer litt på det med månen. Det må da stemme at det har vært folk der! Hvorfor lyge om det? Det ville vært for dumt. Eller? Jada...

Hei,

Hvorfor skulle det ikke være sant?

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...