Gå til innhold

FU: Hva gjør du nå?

Anbefalte innlegg

Gjest sitah
Skrevet

Selv har jeg akkurat vært ute og jogget i regnet,vært i dusjen og har satt med ned med en stor skål isklem og friske nyplukkede bringebær!

Hva gjør folk i sommer-Norge?

Skrevet

Sitter foran pc , her er det tordenvær og fryktelig klamt, og plustelig bøtter regnet ned tryggest å være inne da.

Skrevet

Sitter her og svarer deg. Ellers så har jeg ryddet i huset ikke no mer.:-)

Skrevet

Vel, nå sitter jeg her fordi det er regn og tordenvær ute...

For halvannen time siden satt jeg i bassenget ute sammen med snuppa, da var det deilig og varmt.

laguna1365380434
Skrevet

Svetter! Vurderer å gå ut iverden, men det tordner så jeg får se..

Ellers har jeg kost meg med kylling middag og drikker nå kaffe.

Håper det ikke tordner i morgen, for da vil jeg på badetur..:o)

Skrevet

Har akkurat malt skapdørene på kjøkkenet, skal ta meg en dusj og så er det middag (lasagne og salat).

tigertrollet
Skrevet

Pakker om i kofferten. Er hjemme og snur:-)

Gjest sluffy
Skrevet

Er på vei til stua for å se på "sex and the city" = ) Er fortsatt solskinn der jeg er = )

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig å trene. Nå slapper jeg av her på dol :-)

Gjest Sommernattventing
Skrevet

DOL'er! Og venter på at junior kommer hjem, så mora kan få sove.

Gjest nemlig!
Skrevet

Har vasket soveromsgulvet.. støvete! Jenta på 3 vil ikke sove.. det er varmt. Skal slappe litt av, så legge meg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...