Gå til innhold

FU:Hvilken musikk hører du på i disse dager?

Anbefalte innlegg

Hva er favorittmusikken disse sommerdagene?

Her er det Saybia som surrer på spilleren. Skikkelig bra sommermusikk med driv.

Egentlig må jeg innrømme at jeg aldri har hørt om dem før jeg hørte en singel på radion, og så musikkreklame for plata på tv...men den var altså skikkelig bra!

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Saybia anbefales på det sterkeste!

Kjøp plata, "The second you sleep"!

Jeg kjøpte plata i oktober/november en gang, men går aldri lei.

mvh Ano

Hva er det for musikk? Hun jenta som synger (det virket litt kjedelig), eller forveksler jeg henne med noe annet?

De fikk jo masse pr gjennom idol-Kurt. Han sang jo The Day After Tomorrow. Egnentlig burde Kurt få betalt for å synge den - tror nok det har hjulpet betraktelig på plate-salget. Gratis reklame!

Kurt synger jo bedre enn originalen. Synes jeg.

Hva er det for musikk? Hun jenta som synger (det virket litt kjedelig), eller forveksler jeg henne med noe annet?

Du tenker vel på Evanescence du..

Men Saybia er et dansk band, med mannlig vokalist.

Refr. på Day After Tomorrow:

"But I crash in my mind

whenever you are near

getting deaf, dumb and blind

just drowning in despair osv."

http://www.lyricscafe.com/s/saybia/006.htm

Annonse

De fikk jo masse pr gjennom idol-Kurt. Han sang jo The Day After Tomorrow. Egnentlig burde Kurt få betalt for å synge den - tror nok det har hjulpet betraktelig på plate-salget. Gratis reklame!

Hørte på Saybia lenge før Kurt i Idol ble kjent.

Og jeg er uenig i at han synger den bedre, Saybia(originalen)er best.

Men smak og behag.

mvh Ano

Hørte på Saybia lenge før Kurt i Idol ble kjent.

Og jeg er uenig i at han synger den bedre, Saybia(originalen)er best.

Men smak og behag.

mvh Ano

Saybia- vokalisten har et ganske spesielt særpreg på stemmen, som kanskje er vanskelig å "slå"..Men Kurts særpreg er i samme klasse, synes jeg..

Det er ikke så lenge siden plata kom ut da..Si meg, hvorfor ble den egentlig re-lansert nå? Merkelig sammentreff med idol

Åja, det husker jeg! Syntes at jeg hadde hørt den sangen før, men greide ikke å plassere det. Kurt var det, såklart. :)

Sangen er ihvertfall kjempefin, vet ikke hvem som synger den best. Saybia synger den kjempebra, men Kurt har en herlig stemme, og sang den også veldig bra.

Ellers var jeg faktisk ikke klar over at plata kom ut ifjor. Fin er den, åkke som. :)

Saybia- vokalisten har et ganske spesielt særpreg på stemmen, som kanskje er vanskelig å "slå"..Men Kurts særpreg er i samme klasse, synes jeg..

Det er ikke så lenge siden plata kom ut da..Si meg, hvorfor ble den egentlig re-lansert nå? Merkelig sammentreff med idol

Releansert? Trodde den slapp ut i høst i Danmark, eller jeg vet de var veldig populær i danmark i høst(ifjor). Ei som sa de spilte dem hele tiden på radioen(en danske).

Kan hende den bare ikke har blitt så kjent og fått slik reklame rundt seg her i Norge før i år av ulike grunner som turne kanskje.

Gjest ikke sign

Du tenker vel på Evanescence du..

Men Saybia er et dansk band, med mannlig vokalist.

Refr. på Day After Tomorrow:

"But I crash in my mind

whenever you are near

getting deaf, dumb and blind

just drowning in despair osv."

http://www.lyricscafe.com/s/saybia/006.htm

Ok, nå vet jeg hvem det er.. Men det var ikke det bandet jeg tenkte på som du nevnte først der. Mente en jente (pakistansk?) som får videoen sin spilt på mtv nå..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...