Gå til innhold

bagvogn til Munkholmen?

Anbefalte innlegg

Gjest badelysten
Skrevet

Hadde litt lyst til å dra til Munkholmen i morgen (de som ikke vet at det er i Trondheim vet sikkert ikke svaret heller :-)), men lurer litt på om det blir vanskelig med min lille håpefulle på 2 1/2 mnd. Det hadde vært veldig greit å ha med stor bagvogn, men er det plass på båten? For ikke å snakke om det styret med å få den ombord og på land... Vi trives godt med bæresele, men babyen trenger jo skygge, særlig til soving... Noen tips?

Gjest sluffy
Skrevet

Heisann, jeg har ingen unger så jeg er ikke sikker på dette.

Jeg vet at det er plass på båten, men jeg tviler på at du vil få vogna inn og ut av den, det er mange trapper inn og ut,- selv om du jo kan brette den sammen regner jeg med.

Så det enkleste er nok bæresele. Hva med å bruke en av de bilsetene som du kan bære rundt, da kan jo barnet ditt sove i den, i skyggen.

Men dette er jeg ikke sikker på, tror faktisk ikke jeg noen gang har sett noen med bagvogn på munkholmen.... hva med å ta kontakt med turistkontoret??: 73 80 76 60 de vet helt sikkert sånt :-)

Lykke til, og kos dere på Munkholmen!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...