Gå til innhold

Finnes det fortsatt folk som takler Kurt?

Anbefalte innlegg

Gjest Antikurt.
Skrevet

Jævlig ser han ut og jævlig synger han.

"She so high" var ille, men har blitt enda verre, så mye spilt overallt som den er..

Alle må da pr. nå være lei mannen, sangen(e), bandet hans og resten av Idolkonseptet?!

Gjest he`s  so high
Skrevet

Synes han er sjarmerende og han har absolutt en bra stemme som er verd å satse på. Skjønner ikke poenget ditt jeg!!!! desverre.....

Skrevet

Jeg synes han synger bra, jeg tror innlegget ditt var ren trolling:-)

Vidar Busk var her i helga, jeg er ikke kommet helt til meg sjøl enda jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har problemer med å takle Kurt. Jeg hørte forleden "She`so high" på radioen, sunget av barn. Grøss.. Det var siste spikern..

Den plager meg også i orginalversjon. Men hver sin smak, for all del..

Skrevet

Kurt synger kjempebra, stemmen hans er helt spesiell, og herlig å høre på.

"She's so high" er nydelig. :)

Skrevet

Kan du ikke bare la være å se på han da? Og når du hører han på radioen, så kan du jo f.eks. sette på en annen kanal, eller sette på Ole Ivars cd'n din?

Er du en av disse som blir sint og aggresiv pga varmen, kanskje? :-)

laguna1365380434
Skrevet

Kan du ikke bare la være å se på han da? Og når du hører han på radioen, så kan du jo f.eks. sette på en annen kanal, eller sette på Ole Ivars cd'n din?

Er du en av disse som blir sint og aggresiv pga varmen, kanskje? :-)

Altså, hey.. Jeg liker heller ikke Kurt og vil bare understreke at det ikke finnes snev av sammenheng mellom å mislike denne og å like Ole-Ivars... Bare så det er sagt..

Gjest Padda
Skrevet

Hva faen har det med saken og gjøre hvordan han ser ut? Er du så pen da?

Forresten han KAN synge.

Gjest sluffy
Skrevet

Jeg likte "She's so high" helt til Kurt begynnte å synge den. Nå går den meg på nervene samme hvem som synger den!!

Skrevet

Altså, hey.. Jeg liker heller ikke Kurt og vil bare understreke at det ikke finnes snev av sammenheng mellom å mislike denne og å like Ole-Ivars... Bare så det er sagt..

Jo, det gjør det.

laguna1365380434
Skrevet

Jo, det gjør det.

Ja-haa?! Snedig liten teori du har der..

Men her er min:

De som liker Kurt, Idol, og annet som TV2 har funnet ut at folk bør like og de er langt mer predisponert til å like danseband, enn de som på enn sunn og forståelig måte tar instinktsmessig avstand fra Kurt.

Tror jeg.;)

Skrevet

Ja-haa?! Snedig liten teori du har der..

Men her er min:

De som liker Kurt, Idol, og annet som TV2 har funnet ut at folk bør like og de er langt mer predisponert til å like danseband, enn de som på enn sunn og forståelig måte tar instinktsmessig avstand fra Kurt.

Tror jeg.;)

Jeg bruker ikke å høre på Kurt, bare så det er klart, jeg synes ikke noe om han (derfor hører jeg heller ikke på han slik denne Antikurt tydeligvis gjør) Jeg synes Ole Ivars er bedre. :-)

Skrevet

Jeg var lei ham før han hadde sunget to sanger i idol.

Skrevet

Liker ikke Kurt. Syntes han sang bra i begynnelsen av Idol, men ramlet bare nedover. Alt er likt - mannen er rett og slett møkkakjedelig.

Skrevet

Synes han er sjarmerende og han har absolutt en bra stemme som er verd å satse på. Skjønner ikke poenget ditt jeg!!!! desverre.....

Så fort han hadde vunnet idol var jeg dritt lei av han...han er for kjedelig

Skrevet

Norske domstoler har innført nye grusomme straffereaksjoner, som sannsynligvis vil redusere kriminaliteten:

Tvangslytting av Kurt Nilsen's "She's so high"

Gjest Stjernemor
Skrevet

Synes han 'peip' vel mye da jeg hørte låten på radioen idag. Er ikke så imponert av han som jeg var.

Har fått mer sansen for David jeg! Stemme har han (som kan utvikles, Kurt er ferdig der) PLUSS en utrolig scenetekke til å være så ung.

Gjest sandex
Skrevet

Ja da - Kurt er fortsatt min favoritt - men ikke "She`s so high" - har vel fått nok av den...

Men - ser frem til plata :)

Skrevet

Jeg syns han er flott og flink til å synge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...