Åsemor Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Lurer på om jeg har et par kleggstikk her... Eller biter kleggen? Hvorfor angriper den? Vepsen stikker fordi den blir sinna, myggen fordi den trenger blod, men kleggen da? Den som har gitt meg 3 stikk/bitt her, virka som hadde noe sterkt personlig uoppgjort med meg, det var rett og slett som en hevnaksjon fordi jeg hadde gjort noe med den. Klarte å unngå den lenge, så sikkert litt teit ut med et telt av håndkle rundt hodet, men plutselig var den borte, etter å ha plaget livet av meg i minst 10 minutter (og det er lenge med en tulling susende rundt hodet) og så hadde jeg tre små røde prikker. De klødde ikke så veldig, så ut som bittesmå myggstikk... de begynte å klø et døgn etterpå ellerno... Så... litt faktaopplysninger om klegg ønskes. 0 Siter
Alpt Skrevet 19. juli 2003 Skrevet 19. juli 2003 http://home.no.net/pstra/Klegg.htm I følge den siden har jeg da de siste to dagene vært utsatt for regnklegg.. Ca 100 klegg pr kubikkmeter luft... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.