Gå til innhold

Frukt = mye farlig sukker?

Anbefalte innlegg

Miss Marple

Inspirert av F. Lindberg-tråden lenger ned:

Jeg er ei jente på 31 år. Har vært svært plaget av kviser siden jeg var 11. Har prøvd ALT av kremer, kjerringråd, salver etc. uten at det har nyttet. For et år siden leste jeg om Lindberg og forsøkte det. Kuttet ut det meste av brød, poteter og pasta (+ selvfølgelig sjokolade etc). Vekta spiller det ikke så stor rolle med, men kvisene forsvant!!! Testet dette flere ganger, det samme skjer hver gang. Etter en langhelg hos svigers med kneippbrød og potetmiddager, blomstrer kvisene opp, men kutter jeg ut dette noen dager, forsvinner de igjen. Det er fantastisk å være uten kviser for første gang på nesten 20 år!

Så til spørsmålet mitt: Er det mye "feil" sukker i frukt? (elsker frukt, men gir det meg kvisene tilbake, er det ikke verdt det). Er noen frukt bedre enn annen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113036-frukt-mye-farlig-sukker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo flott for deg. Synes personlig det blir litt hysterisk når man ikke skal kunne spise frukt men...frukt innheolder jo fruktose som Dr.Lindberg anbefaler. Tror derfor trygt du kan spise minimum 2 frukt pr dag.

Tror det farligste vi putter i oss er alt annet enn frukt og grønnsaker ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...