Gå til innhold

Wow ; bra avkastning gitt!

Anbefalte innlegg

Har alltid vært litt skeptisk til sparing i fond.

Men så bestemte vi oss i fjor at vi skulle prøve oss på 3 typer med 500; hver mnd. i hvert av dem.

Har nå betalt inn 1500; hver mnd. i 11 mnd. og i dag så jeg at det var 3622; i gevinst.

Ikke verst?!

Såpass hadde vi jo ikke fått ved sparing !

Men det gjelder vel å ha is i magen og håpe oppturen fortsetter da ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113039-wow-bra-avkastning-gitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

9

• Ulv I Faarikaal

7

• SierDuDet

2

• shandy

1

Mest aktive i denne tråden

Ekspertene er ikke så veldig optimistiske, Hegnar og sjefen i Dine penger har pengene i banken sier de.

Der som ellers gjelder vel at du ikke tar penger du sårt vil savne hvis det blir nedtur igjen.

Sant nok .

Men nå spår de en god oppgang i disse fondene vi sparer i , og de ligger allerede på topp ;o)

Så får vi se.Det er jo ikke det store beløpet vi sparer i måneden , men greie penger når ungene skal ha sertifikater osv...

Ekspertene er ikke så veldig optimistiske, Hegnar og sjefen i Dine penger har pengene i banken sier de.

Der som ellers gjelder vel at du ikke tar penger du sårt vil savne hvis det blir nedtur igjen.

Hegnar online :http://hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=117522&cat=112

Annonse

Gjest sluffy

Jeg er med i et mlm som jeg ikke skal nevne navnet på her... (vet ikke om det regnes for spam eller er lov her inne)... og vi tjener atskillig mye mer enn det du gjør, mye lavere innskudd er det også.

Synes bare det er rart at ikke flere blir med på det jeg driver med og skikkelig tjener penger istedet for å kaste bort massevis og tjene så lite :-)

Lykke til med fondet ditt uansett da = )

Jeg er med i et mlm som jeg ikke skal nevne navnet på her... (vet ikke om det regnes for spam eller er lov her inne)... og vi tjener atskillig mye mer enn det du gjør, mye lavere innskudd er det også.

Synes bare det er rart at ikke flere blir med på det jeg driver med og skikkelig tjener penger istedet for å kaste bort massevis og tjene så lite :-)

Jaja ; med en avkastning på over 30 % så er i alle fall jeg fornøyd . OG det stiger fremdelse ;o)

Gjest Rusle

Er det dette berømmelige pengespillet fra Australia?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...