Gå til innhold

Wow ; bra avkastning gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

SDD - hvor har du fått din informasjon om dette selskapet? Du vet jo tydeligvis ikke særlig mye om det. Det er norsk - ja jeg vet det var en brite som startet det, men han startet det i Norge - alle de 16 lederne er norske.

Selvfølgelig er det mulig å tape i dette, men sjansene for det er faktisk ikke særlig store.

Gidder ikke begynne å forklare dette for deg skikkelig nå, jeg ser ikke poenget i det, for det er jo tydelig at du er fullstendig mot det uansett.

Det er det som er så trist med selskap som WGI o.l de har gitt folk et intrykk av at kun de i toppen kan tjene penger, folk vegrer seg jo dermed når det endelig kommer et skikkelig selskap.

Ang lotteriloven, hvorfor sier du at T5PC er rammet av den? Det har du ingen grunn til å gi utrykk for. T5PC er fullstendig lovlig, og er ikke rammet av lotteriloven.

For det første: Det var _du_ som skrev at det var _umulig_ å tape penger her.

Nå innrømmer du at du tar feil.

Selskapet er registrert i skatteparadiset Virgin Islands, og en engelskmann står bak.

Norsk? Vel, det kan virkelig diskuteres.

Jeg skrev heller ikke at selskapet nå er ulovlig, men at det vil bli det. Dette selskapet er tross alt så godt som identisk med WGI og en hel rekke andre lignende selskap, og det er allerede ulovlig å markedsføre det.

Visste du vitterlig ikke det? Du trodde kanskje T5PC var unike?

Hehe, jeg må jo isåfall bare le av din naivitet.

For øvrig: Du har vært med i diverse MLM selskaper i 4 år. Kan du fortelle meg sånn ca hvor mye du har tjent iløpet av disse 4 årene?

Det burde være en hel del. Samtlige av dem har tross alt lovet å gi gjøre deg rik på 3-6 mnd, så vi snakker noen millioner, eller?

Eller er du en av dem som faktisk ikke ble rik? En av flertallet? En av idiotene som hopper på den nye, utrolig gode MLM muligheten hvor det så godt som er umulig å tape penger, og gjør dette 3 ganger i året, hver gang nye selskaper dukker opp (og de dukker opp hele tiden)?

For T5PC er selvsagt bedre enn alle de andre du tidligere har vært med i, akkurat på samme måte som det forrige selskapet du ble med i var langt bedre enn de før der igjen, og det neste selskapet du joiner vil være langt bedre enn T5PC.

Eller jeg kan selvsagt ta feil og du er blant den lille promillen som faktisk tjener gode penger på det her.

Men da er du ikke representativ for andre MLM'ere.

Jeg har ikke noe i mot MLM, som du vitterlig påpeker, men jeg har noe i mot folk som skriver så latterlig dumme ting som du gjorde over her, når du f.eks. skrev at det var "umulig å tape penger" på T5PC.

Når du skriver noe sånt så bør du rett og slett ta deg sammen. Du gir til og med MLM folka, og her snakker vi ikke akkurat om kremen av verdiskapere og samfunnstopper, et dårlig rykte.

Her ser du forresten en link om hvordan du kan starte ditt eget MLM selskap:

http://www.streetsmartwealth.com/networkmarketing.htm

Så enkelt er det, og det er også grunnen til at haugevis av selskaper som WGI og T5PC dukker opp hvert år.

Vel, lykke til.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

9

• Ulv I Faarikaal

7

• SierDuDet

2

• shandy

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest sluffy
Skrevet

For det første: Det var _du_ som skrev at det var _umulig_ å tape penger her.

Nå innrømmer du at du tar feil.

Selskapet er registrert i skatteparadiset Virgin Islands, og en engelskmann står bak.

Norsk? Vel, det kan virkelig diskuteres.

Jeg skrev heller ikke at selskapet nå er ulovlig, men at det vil bli det. Dette selskapet er tross alt så godt som identisk med WGI og en hel rekke andre lignende selskap, og det er allerede ulovlig å markedsføre det.

Visste du vitterlig ikke det? Du trodde kanskje T5PC var unike?

Hehe, jeg må jo isåfall bare le av din naivitet.

For øvrig: Du har vært med i diverse MLM selskaper i 4 år. Kan du fortelle meg sånn ca hvor mye du har tjent iløpet av disse 4 årene?

Det burde være en hel del. Samtlige av dem har tross alt lovet å gi gjøre deg rik på 3-6 mnd, så vi snakker noen millioner, eller?

Eller er du en av dem som faktisk ikke ble rik? En av flertallet? En av idiotene som hopper på den nye, utrolig gode MLM muligheten hvor det så godt som er umulig å tape penger, og gjør dette 3 ganger i året, hver gang nye selskaper dukker opp (og de dukker opp hele tiden)?

For T5PC er selvsagt bedre enn alle de andre du tidligere har vært med i, akkurat på samme måte som det forrige selskapet du ble med i var langt bedre enn de før der igjen, og det neste selskapet du joiner vil være langt bedre enn T5PC.

Eller jeg kan selvsagt ta feil og du er blant den lille promillen som faktisk tjener gode penger på det her.

Men da er du ikke representativ for andre MLM'ere.

Jeg har ikke noe i mot MLM, som du vitterlig påpeker, men jeg har noe i mot folk som skriver så latterlig dumme ting som du gjorde over her, når du f.eks. skrev at det var "umulig å tape penger" på T5PC.

Når du skriver noe sånt så bør du rett og slett ta deg sammen. Du gir til og med MLM folka, og her snakker vi ikke akkurat om kremen av verdiskapere og samfunnstopper, et dårlig rykte.

Her ser du forresten en link om hvordan du kan starte ditt eget MLM selskap:

http://www.streetsmartwealth.com/networkmarketing.htm

Så enkelt er det, og det er også grunnen til at haugevis av selskaper som WGI og T5PC dukker opp hvert år.

Vel, lykke til.

Greit greit, vi får se da vet du = )

Skrevet

Meget viktig.

Fortjeneste skapes ikke av ingenting, noen må betale regningen, før eller senere.

Selv om man generelt kan si at kursene over tid alltid vil stige.

Det gjelder bare å velge riktig fond/aksje..

Det er jo tross alt de skapte verdier (stort sett) som gjenspeiler aksjekurser og ikke pyramider som WGI ol. der mange betaler penger for at noen få skal få mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...