letigre Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Kan noen fortelle meg grunnen til at jeg får vondt i halsen når jeg jogger? (Jeg har ikke den beste kondisen, nei.. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Drikker du nok vann ? En tyggis får spyttkjertlene i gang. Du skrev ikke om det varer lenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letigre Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Drikker du nok vann ? En tyggis får spyttkjertlene i gang. Du skrev ikke om det varer lenge. Ja, masse vann. Det har ikke noe med det å gjøre. Blir litt småhosting etter økten også. Jeg vet dette er vanlig, jeg bare lurer på hvordan det oppstår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slitern Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Kanskje du starter for hardt eller jogger for hardt. Start med å gå og jogg noen strekninger eller jogg roligere, øk etter noen joggeturer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnål Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ja, masse vann. Det har ikke noe med det å gjøre. Blir litt småhosting etter økten også. Jeg vet dette er vanlig, jeg bare lurer på hvordan det oppstår. Monsieur le tigre! Er det utenpå, i halsmusklene? Da kan det være at du binder deg. Løs opp, ikke knytt nevene eller heis skuldrene. Men det er vel heller nedover i luftrøret og bronkiene? Som sårhet eller "blodsmak" ? Da er det at du tar det for hardt, luftveiene er ikke vant til det. det går over når du har jogget/løpt regelmessig en måneds tid. Det har du vel nå gjort snart, siden du skrev? barnål hilser! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letigre Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Monsieur le tigre! Er det utenpå, i halsmusklene? Da kan det være at du binder deg. Løs opp, ikke knytt nevene eller heis skuldrene. Men det er vel heller nedover i luftrøret og bronkiene? Som sårhet eller "blodsmak" ? Da er det at du tar det for hardt, luftveiene er ikke vant til det. det går over når du har jogget/løpt regelmessig en måneds tid. Det har du vel nå gjort snart, siden du skrev? barnål hilser! Hei og hå! Takk for svar, det var veldig nyttig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.