Gå til innhold

Noen med peil på hus og opp-pussing?

Anbefalte innlegg

Gjest huseier snart??

Jeg har funnet drømmehuset!

En liten gård, nær byen, en pris som jeg kan leve med, MEN: En god del må gjøres med våningshuset. Så jeg lurer på:

*Hvor mye kan det koste å bytte bordkledning? Litt vanskelig å beskrive, men det er èn vegg som må tas i første omgang, ca.50m2 vil jeg tro.

*Hvor mye koster husmorvinduer av vanlig størrelse?

*Hva kan det koste å grave rundt septiktanken for å ordne filtrering?

*Hvor kan jeg henvende meg for å få brøytet vei til vinteren, og hva kan det koste? Det er snakk om ca. 100 m vei med direkte adkomst fra hovedvei.

*Er det mulig å få banklån på 25 år, eller er 20 max?

Håper noen kan hjelpe meg med ett eller flere punkt, må bestemme rimelig kvikt om jeg skal legge inn et bud eller ikke...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113063-noen-med-peil-p%C3%A5-hus-og-opp-pussing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan få lån på 25 år. Brøyting ordner du med en lokal bonde - ikke et firma. Bordkledning vil variere voldsomt i pris, men du vil komme et godt stykke på vei med 50 000 inkl. arbeid. Vanlig pris for en graver er vel en 600-800 kr/t? De gjør mye på en dag?

Husk å sjekke taket først og husk lufting ved skifte av bordkledning.

Gjest huseier snart??

du kan få lån på 25 år. Brøyting ordner du med en lokal bonde - ikke et firma. Bordkledning vil variere voldsomt i pris, men du vil komme et godt stykke på vei med 50 000 inkl. arbeid. Vanlig pris for en graver er vel en 600-800 kr/t? De gjør mye på en dag?

Husk å sjekke taket først og husk lufting ved skifte av bordkledning.

Takk og takk!

Taket er skiferbelagt og (ifølge takstmann) i god stand, men en del mosegrodd. Tenkte jeg skulle vente med det til jeg har resten i stand, og så legge Decra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...