Gjest Freziliez Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Meg: Mann 20år 185cm 80kg. Trener: Ca. 4 dager i uken. Trener 50% styrketrening og 50% kondisjonstrening. Hva er så mest effektivt (gir best resultat og fremgang), av 50% styrke- og 50% kondisjonstrening hver av dagene jeg trener, eller bare styrketrening en dag, og bare kondisjonstrening en annen dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hva som er "mest effektivt" kommer selvsagt ann på hva målene dine er. Du sier lite om hva du vil med treningen. I utgangspunktet ville jeg uansett gått for 4 styrkeøkter i uka, for så å trene litt kondis etter disse øktene. Men igjen; dette avhenger selvsagt av hva du vil med treningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freziliez Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hva som er "mest effektivt" kommer selvsagt ann på hva målene dine er. Du sier lite om hva du vil med treningen. I utgangspunktet ville jeg uansett gått for 4 styrkeøkter i uka, for så å trene litt kondis etter disse øktene. Men igjen; dette avhenger selvsagt av hva du vil med treningen. Ønsker en slank kropp med klart definerte muskler. Jeg har derfor ikke tro på overvekt av kondisjon eller styrketrening, men en ting imellom. Jeg lurer så på om jeg bør kjøre rene styrkeøkter eller rene kondisjonsøkter, eller 50-50. Noe jeg har gjort hittil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Ønsker en slank kropp med klart definerte muskler. Jeg har derfor ikke tro på overvekt av kondisjon eller styrketrening, men en ting imellom. Jeg lurer så på om jeg bør kjøre rene styrkeøkter eller rene kondisjonsøkter, eller 50-50. Noe jeg har gjort hittil. Da ville jeg gått for det jeg skrev over. Styrketrening 4 dager i uka, og etter hver styrkeøkt ville jeg gått for ca 30 (+) minutters aerobisk trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.