Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ringte til legevakten i natt pga smertene jeg har hatt en liten stund nå. Fikk beskjed om å ta smertestillende, hvile litt og så komme til legevakten når det åpner klokken 10. Saken er at det bare er mannlige leger på vakt der i dag, og jeg får helt totalt hetta når jeg må gå til mannnlig lege. Det er såpass ille at jeg spurte om det er mulighet til å bli henvist videre til sykehuset - der er det mye større sjans for at det er en kvinnelig lege som kan gjøre de nødvendige undersøkelsene. Nå er jeg driiitnervøs for å få beskjed om at "nei, det kan vi ikke gjøre".... Fy f***, jeg er skikkelig redd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113083-s%C3%A5nn-g%C3%A5r-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til da, Blesha! Håper de finner ut av hva som feiler deg. SKjønner godt at du får panikk - som du vet har jeg helt panikk for leger også - og spesielt sprøyter.

Har du mulighet til å få med deg mannen din dit? I så fall ville jeg benyttet meg av det hvis jeg var deg.

Lykke til :) Sender gode vibber av gårde i din retning.

*klem* fra

Lykke til da, Blesha! Håper de finner ut av hva som feiler deg. SKjønner godt at du får panikk - som du vet har jeg helt panikk for leger også - og spesielt sprøyter.

Har du mulighet til å få med deg mannen din dit? I så fall ville jeg benyttet meg av det hvis jeg var deg.

Lykke til :) Sender gode vibber av gårde i din retning.

*klem* fra

Jovisst kan jeg få med meg min kjære, men det hjelper lite egentlig...hvis jeg må ha mannlig lege er jeg ganske så sikker på at jeg 'flipper', og det vil jeg ikke oppleve en gang til. Har klart å være tilstede mentalt i der-og-da-situasjonen når jeg har hatt g.u. før, men da med kvinnelig lege.

Takk for støtte, Ankivennen :-)

Hei Blésha,

Få mannen din (hvis du ikke orker det selv) til å ringe legevakten. Hvis han nevner litt av din historie, så finner de helt sikkert en kvinnelig lege til deg.

Lykke til!

*klem*

Jeg ringte selv! Ringte til legevakten for bare ca 30 min siden, og fikk beskjed om at det er mulig at det kommer en kvinnelig lege på vakt rundt 12. Skal ringe igjen etter 12, og hvis det da ikke er noen kvinnelig lege der vil legevakten henvise meg videre til sykehuset. Er ikke meg imot å vente noen timer på lege, så lenge det er en kvinnelig lege der...

Jeg ringte selv! Ringte til legevakten for bare ca 30 min siden, og fikk beskjed om at det er mulig at det kommer en kvinnelig lege på vakt rundt 12. Skal ringe igjen etter 12, og hvis det da ikke er noen kvinnelig lege der vil legevakten henvise meg videre til sykehuset. Er ikke meg imot å vente noen timer på lege, så lenge det er en kvinnelig lege der...

Flott! Du har all grunn til å være stolt av deg selv!

*klem*

Annonse

Flott! Du har all grunn til å være stolt av deg selv!

*klem*

Det jeg frykter nå er jo da at det ikke kommer noen kvinnelig lege på sykehuset, og at jeg blir henvist videre til sykehuset - for så å få vite at det ikke er noen kvinnelig lege tilgjengelig der heller... Da venter jeg gjerne jeg...

Det jeg frykter nå er jo da at det ikke kommer noen kvinnelig lege på sykehuset, og at jeg blir henvist videre til sykehuset - for så å få vite at det ikke er noen kvinnelig lege tilgjengelig der heller... Da venter jeg gjerne jeg...

Da kan de nok henvise deg til et nærliggende sykehus. (Fritt sykehusvalg, og alt det der.)

Det ordner seg nok!

*klem*

Da kan de nok henvise deg til et nærliggende sykehus. (Fritt sykehusvalg, og alt det der.)

Det ordner seg nok!

*klem*

Mm...men du vet hvordan det norske helsesystemet er. Det og det hører hjemme der og der...sant vel?

PS: Er på ranglere akkurat nå, om du har tid og ork til å si hei til oss :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...