Gå til innhold

reiseforsikring...

Anbefalte innlegg

Akk, så mye man må holde styr på når man liksom er voksen og bor alene og sånn...

Har tegna reiseforsikring. Sånn skikkelig dyr reiseforsikring. Så fikk jeg brev i posten, hvor det fulgte med sånn reiseforsikringskort, men det var to stk! På det ene kortet mitt står navnet mitt skrevet på, og det er plass til å skrive under. På det andre kortet er plassen til navn åpent... Betyr det at reiseforsikringen MIN kan gjelde for en person til? Er det da i tilfelle bare når denne personen reiser med meg?

Har fått med en 50-siders blekke, det står kanskje der, men orker ikke å begynne å lese. (okei da, bare 27 sider, men den er feit nok).

Forsikringa er gjennom LOfavør, og sparebank 1.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113103-reiseforsikring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kvakkers

Jeg fikk også to kort fra sparebank 1 forsikring i fjor, men har en datter så fylte ut det ene kortet på henne. Tror det bare gjelder innen familie.

Men nå har jeg totalkonto i DNB og slipper heldigvis å betale ekstra reiseforsikring.

Totalkonto inkluderer forsikring når man betaler reisen med opptil 50% fra visa kontoen. Ganske praktisk egentlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113103-reiseforsikring/#findComment-674178
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...