Gå til innhold

Teller nettstudier ved ansettelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte om man får en tittel f.eks. regnskapsmedarbeider NKI, om de stilte på lik linje med andre..

Opplegget til NKI kjenner jeg ikke til, men ved f eks NTNU tilbys nettbasert undervisning i flere fag, Hva enten man følger undervisningen via nett eller forelesninger er eksamenene de samme, ant studiepoeng det samme etc. Arbeidsgiver har i praksis ingen mulighet for å se at undrvisningen har vært nettbasert.

Gjest takk for svar u/t

Opplegget til NKI kjenner jeg ikke til, men ved f eks NTNU tilbys nettbasert undervisning i flere fag, Hva enten man følger undervisningen via nett eller forelesninger er eksamenene de samme, ant studiepoeng det samme etc. Arbeidsgiver har i praksis ingen mulighet for å se at undrvisningen har vært nettbasert.

.

.

Jeg tror ikke du har fått svar på det du spør om.

Du spør vel tross alt om nettstudier vil gi den samme anerkjennelsen som vanlige studier ved en eller annen høyskole eller et universitet?

Isåfall varierer vel dette veldig fra studie til studie, og hvilken nettskole du velger.

I løpet av de siste årene har uansett nettstudier blitt mer og mer godttatt som studium, samt mer og mer vanlig, så det går i hvert fall veien i forhold til at denne formen for utdannelse blir sett på på lik linje med "vanlige" studier.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...