Gå til innhold

Hvorfor dekker damer til puppene på stranda?

Anbefalte innlegg

Hvorfor dekker damer til puppene og ikke menn?. Er damer sjenerte?. Noen soler seg jo toppløse. Har det noe med at kvinner ammer å gjøre?. Hvorfor skal evt ikke menn dekke til puppene?..menn har jo også pupper, selv om de er mindre..størrelse har da ikke noe å si om man kan vise ting eller ikke?...jeg bare lurer på logikken bak dette..

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• SierDuDet

8

• Ulv I Faarikaal

8

• laguna1365380434

6

Mest aktive i denne tråden

Det var da voldsomt og du hang deg opp i pupper i dag...

Jeg tror mange kvinner dekker til puppene sine fordi fallhøyden ofte er veldig stor. Så stor at det blir regelrett pinlig og la andre få se dem. De liker nok heller at vi som menn ser de tilsynelatende struttende puppene som holdes oppe av en BH, og fantaserer om hva som er på innsiden, snarere enn at vi faktisk ser de lange, tynne tåknuserne de faktisk er, og ender opp som homofile bare av synet.

Se deg rundt på stranda. Det er to typer damer som viser fram puppene sine.

1. De med jævla fine pupper.

2. De med så stygge pupper at de ikke engang vil klare å skjule ulykken i en lekker BH.

De som bruker BH gjør det fordi de innerst inne vet at de ikke havner i kategori 1, men de klarer å skjule det så bra at det ikke er nødvendig å henfalle til kategori 2.

Dette er ren og skjær logikk.

laguna1365380434

Fordi hvis vi ikke gjør det kan det hende vi får kjeft av politien, og dessuten får vi ikke kjøpe is i iskremboden.

Menn ville derimot sannsyneligvis ha problemer i samme iskremkiosk om de var iført bikini.

Derfor.

Du lurte jammen på mye snedig i dag du..

laguna1365380434

Jeg tror mange kvinner dekker til puppene sine fordi fallhøyden ofte er veldig stor. Så stor at det blir regelrett pinlig og la andre få se dem. De liker nok heller at vi som menn ser de tilsynelatende struttende puppene som holdes oppe av en BH, og fantaserer om hva som er på innsiden, snarere enn at vi faktisk ser de lange, tynne tåknuserne de faktisk er, og ender opp som homofile bare av synet.

2. De med så stygge pupper at de ikke engang vil klare å skjule ulykken i en lekker BH.

De som bruker BH gjør det fordi de innerst inne vet at de ikke havner i kategori 1, men de klarer å skjule det så bra at det ikke er nødvendig å henfalle til kategori 2.

*LOL* "Tåknusere"!!

Du er gøyal fra tid til annen, du!:o)

Fordi hvis vi ikke gjør det kan det hende vi får kjeft av politien, og dessuten får vi ikke kjøpe is i iskremboden.

Menn ville derimot sannsyneligvis ha problemer i samme iskremkiosk om de var iført bikini.

Derfor.

Du lurte jammen på mye snedig i dag du..

Er det påbudt å dekke dem til nå'a. Der jeg pleier å være er halvparten av damene uten og alle mennene.

Synes ikke du var så logisk jeg. Før solte jeg meg alltid uten dvs den gangen jeg hadde liten hoppbakke. Nå derimot, bruker jeg alltid overdel. Gutta kan bare fortsette å lure om dem er ekte eller ikke.

Annonse

*LOL* "Tåknusere"!!

Du er gøyal fra tid til annen, du!:o)

Det verste er at det fra tid til annen også er noe i det jeg sier, og jeg tror ikke jeg lander så langt fra sannheten over her, i hvert fall ikke om man tar bort et par overdrivelser! :)

laguna1365380434

Er det påbudt å dekke dem til nå'a. Der jeg pleier å være er halvparten av damene uten og alle mennene.

Tror det kommer litt an på hvor du soler deg hen..

Kanskje det er greit på stranda? I parken er det ikke greit, i hvertfall..

Og du får ikke kjøpe noen ting uten å være anstendig tildekket, så vidt jeg vet..

Jævlig teit greie..

Og: Hei forresten! Jeg har ikke sett deg her de siste dagene, men noen nøs om at du ferierte..Var det hyggelig?:o)

Synes ikke du var så logisk jeg. Før solte jeg meg alltid uten dvs den gangen jeg hadde liten hoppbakke. Nå derimot, bruker jeg alltid overdel. Gutta kan bare fortsette å lure om dem er ekte eller ikke.

Hvorfor soler du deg ikke uten BH nå da? Jeg mener, når du er på et sted hvor man faktisk kan ta av seg BHen uten å bli sett rart på. Snakker da selvsagt ikke om når man tar seg en tur bort på Rimi for å kjøpe øl.

laguna1365380434

Det verste er at det fra tid til annen også er noe i det jeg sier, og jeg tror ikke jeg lander så langt fra sannheten over her, i hvert fall ikke om man tar bort et par overdrivelser! :)

Tja.. Sikkert NOE idet (ved siden av at du var morsom..)

Men når det er sagt skal jeg bare fortelle at jeg har smellfine pupper, men stortsett bruker topp!;o)

Tror det kommer litt an på hvor du soler deg hen..

Kanskje det er greit på stranda? I parken er det ikke greit, i hvertfall..

Og du får ikke kjøpe noen ting uten å være anstendig tildekket, så vidt jeg vet..

Jævlig teit greie..

Og: Hei forresten! Jeg har ikke sett deg her de siste dagene, men noen nøs om at du ferierte..Var det hyggelig?:o)

Ja, jeg har hatt det hyggelig. Skal vi ta en utepils en dag? Jeg har i hvert fall barnefri en uke til. I dag skal jeg på Aker Brygge med ei venninne.

Forstår ikke hva vi skal dit å gjøre, i grunnen er det de verste stedet jeg vet :o)

Hvorfor soler du deg ikke uten BH nå da? Jeg mener, når du er på et sted hvor man faktisk kan ta av seg BHen uten å bli sett rart på. Snakker da selvsagt ikke om når man tar seg en tur bort på Rimi for å kjøpe øl.

Jeg tror nesten at jeg føler meg litt uanstendig uten overdel *rødmer av skam over å ha blitt anstendig*

Tja.. Sikkert NOE idet (ved siden av at du var morsom..)

Men når det er sagt skal jeg bare fortelle at jeg har smellfine pupper, men stortsett bruker topp!;o)

Jeg vet, dvs, det vet jeg jo ikke, men jeg vet at mange med fine pupper unngår å sole dem. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg liker det egentlig best sånn.

Synes man bør overlate litt til fantasien, og så er det alltid så morsomt når de ramler ut av BHen i ny og ne, eventuelt i det jenta bøyer seg framover med en ganske vid genser og man ser dem så vidt når man virkelig ser etter. Det er alltid veldig stas.

Annonse

laguna1365380434

Ja, jeg har hatt det hyggelig. Skal vi ta en utepils en dag? Jeg har i hvert fall barnefri en uke til. I dag skal jeg på Aker Brygge med ei venninne.

Forstår ikke hva vi skal dit å gjøre, i grunnen er det de verste stedet jeg vet :o)

Absolutt! Hva med onsdag, eller noe? Litt buissy nå over helgen, brutter kommer hjem så jeg må ordne og fikse litt..

Aker brygge har jo forsonende trekk i dette været da.. God tur!

Jeg tror nesten at jeg føler meg litt uanstendig uten overdel *rødmer av skam over å ha blitt anstendig*

Jeg forstår det godt.

Jeg synes ikke det er uanstendig, det er tross alt naturlig, men pupper er noe man forbinder med noe seksuelt, og kanskje ikke noe man flyr rundt og briefer med.

Dessuten blir det jo fort sånn at dersom man briefer med dem så sitter gutta på stranda og dunker kompisen sin på skulderen og sier: - Se der! Toppløs dame!

Jeg forstår det godt.

Jeg synes ikke det er uanstendig, det er tross alt naturlig, men pupper er noe man forbinder med noe seksuelt, og kanskje ikke noe man flyr rundt og briefer med.

Dessuten blir det jo fort sånn at dersom man briefer med dem så sitter gutta på stranda og dunker kompisen sin på skulderen og sier: - Se der! Toppløs dame!

Bare snille gutter som får se på mine. Dvs sånne jeg kjenner og stoler på :o)

Nå stikker jeg ut

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...