Gå til innhold

Hvorfor dekker damer til puppene på stranda?

Anbefalte innlegg

Gjest Tuppen i waret
Skrevet

*LOL* "Tåknusere"!!

Du er gøyal fra tid til annen, du!:o)

Vrengte baklommer ?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• SierDuDet

8

• Ulv I Faarikaal

8

• laguna1365380434

6

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Bare snille gutter som får se på mine. Dvs sånne jeg kjenner og stoler på :o)

Nå stikker jeg ut

Fins det mannebein som er til å stole på ?

Det er like sjeldent som nåler i høystakker i flg flertallet her på DOL.

Skrevet

Herregud - for et spørsmål!!

Irriterende med fremmede erigerte peniser en meter unna strandmadrassen min!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Herregud - for et spørsmål!!

Irriterende med fremmede erigerte peniser en meter unna strandmadrassen min!

Eller jernet oppetter ryggen i kioskkøen.

Skrevet

Jeg sier som naiv: Herregud for et spørsmål!

Hvorfor bruker menn slips?

Skrevet

Eller jernet oppetter ryggen i kioskkøen.

Hmmm - ja. Har du også opplevd det?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hmmm - ja. Har du også opplevd det?

Ikke enda, men jeg holder meg unna ståpikker sånn generelt. Det er like intressant som nyfødte rotteunger.

Skrevet

Ikke enda, men jeg holder meg unna ståpikker sånn generelt. Det er like intressant som nyfødte rotteunger.

Det er jeg IKKE enig i! ;)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er jeg IKKE enig i! ;)

Det er nok svært individuelt. Kanskje det har noe med seksuelle preferanser å gjøre ?

Jeg har et par mannlige bekjente som tiltrekkes av det, de kaller jeg griser. Og så kaller de meg gris som foretrekker andre ting/tang.

Gjest puppesoling
Skrevet

Det er nok svært individuelt. Kanskje det har noe med seksuelle preferanser å gjøre ?

Jeg har et par mannlige bekjente som tiltrekkes av det, de kaller jeg griser. Og så kaller de meg gris som foretrekker andre ting/tang.

fordi jeg har strekkmerker på puppene etter at mitt lille troll har hengt i dem i et par måneder nå. har uansett ikke solt meg toppløs på noen år. tror det har gått litt av "mote".

gidder ikke være den eneste på stranda uten overdel.

får nok blikk fra før...

Skrevet

i hine hårde tider hadde eg ikkje så mykje imot å bli glant på. det er ikkje alltid eg har noko imot det no heller, men det er visst ikkje til å komme ifra at eg var meir ekshibisjonistisk tidligere - altså da eg var rundt 20-25 eller så. og da solte eg meg ofte toppløs. nu har det jo gått maaaange år....og eg er heile 30, så no er eg blitt voksen og anstendig. og eg har lite lyst til å sole meg -så- avkledd, mest fordi eg ikkje vil bli glant sånn på. det kan jo sjølvsagt hende at det også har noko med å gjere at kroppen min også har runda 30 og i den forbindelse har tatt seg visse friheter, slik at eg ikkje heilt synes den holder eit estetisk mål som er så fortreffelig at eg ønsker å fore andre med det. nokre lar seg jo fore heilt ukritisk, da. men det får bli vedkommendes eget problem :)

Skrevet

Vi var på stranda på fredag og det var vel rundt 3-400 mennesker der med stort og smått og veldig mye ungdom. Vi så _to_ jenter uten bikinioverdel (av de som var så voksne at de hadde pupper da), resten var "påkledd".

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Vi var på stranda på fredag og det var vel rundt 3-400 mennesker der med stort og smått og veldig mye ungdom. Vi så _to_ jenter uten bikinioverdel (av de som var så voksne at de hadde pupper da), resten var "påkledd".

Fordøm meg gjerne, men jeg liker bedre å se en badedrakt eller bikini eller like gjerne mer klær.

Skrevet

Fordøm meg gjerne, men jeg liker bedre å se en badedrakt eller bikini eller like gjerne mer klær.

Akkurat. :o) Jeg synes faktisk det er helt greit at (spesielt) ungjentene dekker seg til litt (altså med bikini, ikke akkurat burka!) på stranda jeg. Selv har jeg aldri solt meg toppløs.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Akkurat. :o) Jeg synes faktisk det er helt greit at (spesielt) ungjentene dekker seg til litt (altså med bikini, ikke akkurat burka!) på stranda jeg. Selv har jeg aldri solt meg toppløs.

Nå kan jeg bare snakke for meg sjøl, men å se alt er ikke noe mål i seg sjøl. For meg er en fullt påkledd kvinne like sexy som en avkledd (til daglig). Jeg jabber ikke ned på stranda for å se naken hud. Av en eller annen grunn syns jeg en påkledd er mer naturlig å ta kontakt med og innlede et forhold med.

Skrevet

Du får kose deg og ta noen øl for en stakkars fyr som sitter på jobb i varmen, selv om han faktisk har det heeeeeeeelt ok :)

Det ble noen rusbrus på meg men fy søren hvor varmt det var inne på puben.

Skrevet

Fins det mannebein som er til å stole på ?

Det er like sjeldent som nåler i høystakker i flg flertallet her på DOL.

Joda, selvfølgelig er det noen man kan stole på. Alle er ikke like gale :o)

Skrevet

Det ble noen rusbrus på meg men fy søren hvor varmt det var inne på puben.

Og i morgen blir det fint vær ser det ut som. Jeg får ha vekkeklokka på ved 14-tiden sånn at jeg kan klare en liten strandtur før jeg skal på jobb klokken 20.00. Sol og vann er en fin ting :)

Skrevet

Og i morgen blir det fint vær ser det ut som. Jeg får ha vekkeklokka på ved 14-tiden sånn at jeg kan klare en liten strandtur før jeg skal på jobb klokken 20.00. Sol og vann er en fin ting :)

Jeg har også tenkt meg på stranda hvis det blir fint. Jeg har ikke drukket så mye at jeg blir dårlig i morgen, det er i hvert fall helt sikkert. Så jeg kommer meg nok avgårde ved 11-12 tiden.

Men er vannet varmt nok til å bade i, det er det store spørsmålet. For jeg er en pyse og har attpåtil nyrebekkenbetennelse. Så det kan bli i varmeste laget :o)

Skrevet

Jeg har også tenkt meg på stranda hvis det blir fint. Jeg har ikke drukket så mye at jeg blir dårlig i morgen, det er i hvert fall helt sikkert. Så jeg kommer meg nok avgårde ved 11-12 tiden.

Men er vannet varmt nok til å bade i, det er det store spørsmålet. For jeg er en pyse og har attpåtil nyrebekkenbetennelse. Så det kan bli i varmeste laget :o)

Jada, vannet er mer enn varmt nok. Det er skikkelig deilig i sjøen om dagen. Over 20 grader så vidt jeg vet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...