Gå til innhold

Bytte trampoline

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en trampoline idag, pakker den fornøyd opp og ser først da at denne er da altfor liten! Kjøpt til full pris 1990,- og regnet da med at dette var en stor flott en. Det stod utenpå eska at den var 2,40, en stod utstilt i butikken - allikevel - jeg oppfattet ikke at det var i minste laget. Min sønn dritskuffet og jeg drar tilbake til butikken med kvittering: Ferievikar som ikke tør ta imot men ringer sjefen som sier nei! Jeg har pakket den fint inn igjen, den er ubrukt, emballasjen er iorden men buler litt mer i enden enn den gjorde da jeg kjøpte den. Allikevel - jeg mener at den er helt som "ny". Hva mener andre? Bør jeg bare tie stilt og gråte for meg selv eller stå på? Jeg er ikke så stor i munnen så jeg er ikke så flink til å si ifra men jeg var da sikker på at dette ikke skulle være noe problem? Takknemlig for råd.... (p.s. det var en ferievikar som solgte den til meg som ikke hadde peiling på hva hun solgte kan det være et argument?)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113156-bytte-trampoline/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...