Gå til innhold

Konsekvensene av dagens innvandringspolitikk

Anbefalte innlegg

Ja - svensker er nok selvsagt de som er hardest rammet av rasistisk trakassering i Norge.

De er innvandrere - er de ikke?

Hvorfor skal du utelate disse?

Også disse inngår i gruppen innvandrere - som dansker, amerikanere, engelskmenn etc...

Hvorfor vil du forskjellsbehandle disse?

Fortsetter under...

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

58

• Ulv I Faarikaal

40

• Grip

19

• Goliath

15

Mest aktive i denne tråden

De er innvandrere - er de ikke?

Hvorfor skal du utelate disse?

Også disse inngår i gruppen innvandrere - som dansker, amerikanere, engelskmenn etc...

Hvorfor vil du forskjellsbehandle disse?

Han "forskjellsbehandler" når det passer. Når det ikke passer hans egen psykedeliske argumetering, angriper han andre for den samme forskjellsbehandlingen.

Ulv I Faarikaal

Min samboer er innvandrer og føler seg ikke på noen som helst måte trakasert.

Derimot synes hun, som så svært mange andre innvandrere, at det du og dine kommer med er det reineste sprøyt....

Der hadde jeg lyst til å si noe, men da blir det ikke morsomt lenger.

Slike fakta må serveres i riktig tid for å ha full effekt.

Å vente til beskyldningene og mistankene når et visst uhorvelig nivå, og så presentere bevis for det motsatte, slår bena under folk og seieren blir tindrende klar. De saktmodige skal arve jorden blir det sagt.

Ei venninne er tyrkiskfødt og elsker å starte innvandingsdebatt for så etter et par timer vise bilder av familien. Man kan ikke se at _hun_ er utenlandsk. En trillende latter undertstreker det hele. Hun har sterke meninger om å stille krav til våre nye, akkurat som jeg. Jeg er enig i "alt" hun sier. Hun er mektig forbanna på arrogante besservissere av noen antirasister som stopper hele debatten med trusler, og ikke slipper utlendinger til.

Ja hvis bare alle hadde vært norske.. da hadde vi ikke hatt noen av disse problemene med vold og narkotika...

Vi får bygge en mur langs svenskegrensen og legge ut hainett jo før jo bedre!

Ha en ellers fin dag! ; )

Ha en fin dag du også :-)

For øvrig hyggelig at en av sørs klakkører endelig kom på banen. Hvis du tar i litt, kan du kanskje få en skikkelig kuratorklem av ham, også.

Lykke til.

Der hadde jeg lyst til å si noe, men da blir det ikke morsomt lenger.

Slike fakta må serveres i riktig tid for å ha full effekt.

Å vente til beskyldningene og mistankene når et visst uhorvelig nivå, og så presentere bevis for det motsatte, slår bena under folk og seieren blir tindrende klar. De saktmodige skal arve jorden blir det sagt.

Ei venninne er tyrkiskfødt og elsker å starte innvandingsdebatt for så etter et par timer vise bilder av familien. Man kan ikke se at _hun_ er utenlandsk. En trillende latter undertstreker det hele. Hun har sterke meninger om å stille krav til våre nye, akkurat som jeg. Jeg er enig i "alt" hun sier. Hun er mektig forbanna på arrogante besservissere av noen antirasister som stopper hele debatten med trusler, og ikke slipper utlendinger til.

Det er svært få "ikke kriminelle innvandrere" som støtter det synet som Sør representerer.

Det understreker bare hvor rett "vi" har, og hvor feil han tar....

Han "forskjellsbehandler" når det passer. Når det ikke passer hans egen psykedeliske argumetering, angriper han andre for den samme forskjellsbehandlingen.

Det er hans "lite logiske og praktiske" måte å argumentere på - og som stiller han i et svært "merkelig" lys, for å si det forsiktig....

Hadde min samboer kommet fra Pakistan, så hadde han brukt argumentet med at "hun er et enkelttilfelle" eller "hun er blitt påvirket av meg" eller......

Men enda merkligere er det at han overhode ikke vil lytte til hva "ikke kriminelle" innvandrere sier når de uttaler seg om saken.

På en måte blir jo det som at han ikke mener deres oppfatning er noe verdt....og at deres meninger er "mindreverdige"....eller hva?

Og det smaker jo litt av rasisme - eller hur?....som min samboer sier:-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er svært få "ikke kriminelle innvandrere" som støtter det synet som Sør representerer.

Det understreker bare hvor rett "vi" har, og hvor feil han tar....

Jeg kan love deg at ingen seriøse, innvandrere (som er de fleste) støtter slappe holdninger, og jeg har møtt MANGE.

At mange er tilhenger av å hugge av armer og bein er en annen sak, men det virker sier de :)

Jeg kan love deg at ingen seriøse, innvandrere (som er de fleste) støtter slappe holdninger, og jeg har møtt MANGE.

At mange er tilhenger av å hugge av armer og bein er en annen sak, men det virker sier de :)

Det kunne jo vært en interessant diskusjon - mellom Sør og noen innvandrere!

Så kunne vi bare lent oss tilbake og latt oss underholde :-))

Ulv I Faarikaal

Det kunne jo vært en interessant diskusjon - mellom Sør og noen innvandrere!

Så kunne vi bare lent oss tilbake og latt oss underholde :-))

Jeg mener de vil spørre:

Hvem er du som vil fortelle oss:

hva vi trenger

hva vi mener

hvordan vi skal tolke våre landsmenns adferd

hva vi skal mene om enkelte av _våre_ drittsekker

hva vi skal mene om nordmenn

hva vi skal se bort fra

hvordan vi skal behandle våre kvinner/ barn

hvilke intensjoner våre landsmenn har for å komme hit

hva vi skal anse for et familieanliggende

hva i samfunnet som angår oss/ ikke angår oss

osv.

Nok av meningsforskjeller. Sikkert en tabbe å anse dem for så dumme at de må behndles som barn.

Ulv I Faarikaal

Man behøver ikke lese Mein Kampf for å forstå at trakassering av innvandrere ikke er bedre enn trakassering av jøder.

Er det det eneste du vet noe om ? Ingen nyanser, ingen løsninger, bortsett fra å klappe dem på hodet, bekjempe det du mener er rasisme og bevilge mer penger ?

Jeg foreslo å gi våre nye landsmenn mer norskopplæring en gang i tida, og da påsto du at mange (de fleste?) var analfabeter og ikke var i stand til å lære norsk, derfor hadde det ingen hesikt å prøve.

Syns du ikke det er å redusere dem til ynkelige mindreverdige vesener å påstå slikt ?

Jeg har sett analfabeter lære å snakke, skrive og lese norsk som bare det. Spesielt kvinner var noen resere. De fleste syns det var helt konge å få lære noe. Bare de fikk mulighet.

Mange av de som kunne engelsk og haddde litt utdannelse møtte ikke opp fordi de ikke gadd å stå opp om morran, bare kvinnene deres møtte opp og fortalte det.

Verden der/ her ute er helt annerledes enn du tror Lykkeliten (sør).

Er det det eneste du vet noe om ? Ingen nyanser, ingen løsninger, bortsett fra å klappe dem på hodet, bekjempe det du mener er rasisme og bevilge mer penger ?

Jeg foreslo å gi våre nye landsmenn mer norskopplæring en gang i tida, og da påsto du at mange (de fleste?) var analfabeter og ikke var i stand til å lære norsk, derfor hadde det ingen hesikt å prøve.

Syns du ikke det er å redusere dem til ynkelige mindreverdige vesener å påstå slikt ?

Jeg har sett analfabeter lære å snakke, skrive og lese norsk som bare det. Spesielt kvinner var noen resere. De fleste syns det var helt konge å få lære noe. Bare de fikk mulighet.

Mange av de som kunne engelsk og haddde litt utdannelse møtte ikke opp fordi de ikke gadd å stå opp om morran, bare kvinnene deres møtte opp og fortalte det.

Verden der/ her ute er helt annerledes enn du tror Lykkeliten (sør).

Du skriver: "Mange av de som kunne engelsk og haddde litt utdannelse møtte ikke opp fordi de ikke gadd å stå opp om morran, bare kvinnene deres møtte opp og fortalte det."

Og hva har det å gjøre med de som utgjør det store flertall av "innvandrere"?

Selvsagt overhodet INGENTING!

Bare mer drittkasting fra deg.

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Mange av de som kunne engelsk og haddde litt utdannelse møtte ikke opp fordi de ikke gadd å stå opp om morran, bare kvinnene deres møtte opp og fortalte det."

Og hva har det å gjøre med de som utgjør det store flertall av "innvandrere"?

Selvsagt overhodet INGENTING!

Bare mer drittkasting fra deg.

Dette var positivt og negativt, slik livet er. Du ser kun det negative, jeg ser begge deler. Jeg blir "kvalm" av dine nedlatende holdninger, både mot nordmenn og innvandrere.

Hvis vi ikke stiller krav og skaper orden vil mange falle av lasset. Mange av våre nye landsmenn er narkomane og kriminelle fordi ingen stiller krav. Barna trengte grenser og trygghet, men fikk omsorgssvikt fra foreldre , ligegyldighet fra myndigheter og vold fra sitt miljø. Og det blir mye verre framover.

Annonse

Dette var positivt og negativt, slik livet er. Du ser kun det negative, jeg ser begge deler. Jeg blir "kvalm" av dine nedlatende holdninger, både mot nordmenn og innvandrere.

Hvis vi ikke stiller krav og skaper orden vil mange falle av lasset. Mange av våre nye landsmenn er narkomane og kriminelle fordi ingen stiller krav. Barna trengte grenser og trygghet, men fikk omsorgssvikt fra foreldre , ligegyldighet fra myndigheter og vold fra sitt miljø. Og det blir mye verre framover.

Ser du noen her som påstår man ikke skal stille samme krav til dem som til alle andre?

Ikke det?

Løgn og falsk fremstilling fra deg igjen!

Ulv I Faarikaal

Ser du noen her som påstår man ikke skal stille samme krav til dem som til alle andre?

Ikke det?

Løgn og falsk fremstilling fra deg igjen!

Jeg husker at du har bedt meg stille samme krav til nordmenn som til innvandrere, og det har jeg alltid gjort.

Jeg krever ærlighet, anstendighet og normal høflighet av alle. Jeg ser helst at alle snakker norsk så vi forstår hverandre og at vi har et bedre grunnlag for respekt for hverandre.

Ingen skal særbehandles på grunnlag av farge, religion, kjønn eller andre uvesentligheter.

Men drittsekker skal få med meg å gjøre uansett.

Jeg husker at du har bedt meg stille samme krav til nordmenn som til innvandrere, og det har jeg alltid gjort.

Jeg krever ærlighet, anstendighet og normal høflighet av alle. Jeg ser helst at alle snakker norsk så vi forstår hverandre og at vi har et bedre grunnlag for respekt for hverandre.

Ingen skal særbehandles på grunnlag av farge, religion, kjønn eller andre uvesentligheter.

Men drittsekker skal få med meg å gjøre uansett.

Men likevel gnåler du KUN om at man skal stille krav til "innvandrere", som om det var noen som mener at man ikke skal stille krav til dem...

Ulv I Faarikaal

Men likevel gnåler du KUN om at man skal stille krav til "innvandrere", som om det var noen som mener at man ikke skal stille krav til dem...

Og du gnåler om at man også skal stille krav til nordmenn, akkurat som det ikke er noen selvfølge.

Ulv I Faarikaal

Nei, jeg påpeker til deg at vi skal stille samme krav til ALLE, enten de er "innvandrere", eller "nordmenn".

Da begynner vi med å kreve at alle innvandrere skal oppføre seg like bra som nordmenn. Dvs vedta (som de gjorde i gamle AKP/ML) at innen 2005 skal innvandrere ikke lenger være overepresentert i statistikken, eller at nordmenn skal bli verre, slik at det blir likt.

Da begynner vi med å kreve at alle innvandrere skal oppføre seg like bra som nordmenn. Dvs vedta (som de gjorde i gamle AKP/ML) at innen 2005 skal innvandrere ikke lenger være overepresentert i statistikken, eller at nordmenn skal bli verre, slik at det blir likt.

Hva blir likt?

At alle individer skal bli like mye/lite kriminelle?

Skal vi kreve at kvinner blir like kriminelle som menn også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...