Gå til innhold

Tørketromler med utluftning

Anbefalte innlegg

Gjest solora

Vurderer nå å kjøpe en ny tørketrommel da den vi har stadig vekk stopper, er gammel og piper ofte. Er lei av den pipinga p.g.a lofilteret går tett. Dette er en med kondens.

Nå vurdere vi en ny og har noen å anbefale. Vil en med utlufting føre til at man slipper pipinga med at vi må rense filteret? Noen med erfaring? Vil gjerne ha en som kan gå uten at jeg skal bli avbrutt av piping.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113206-t%C3%B8rketromler-med-utluftning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nassejenta

Jeg har en 3 år gammel kondenstørker men den piper ikke... Kanskje fordi jeg renser lofilteret hver gang jeg har brukt den...??

Men hadde jeg fått valget en gang til hadde jeg ikke kjøpt kondenstørker, for det blir så sinnsykt varmt i rommet!

Mvh

Gjest gomle

De med kondenskammer skal ikke pipe, så sant du tømmer lofilteret mellom hver gang. Det må være noe galt med den du har. Men jeg vil anbefale å kjøpe uten kondenskammer dersom du har mulighet til det. De tørker tøyet på halve tida, og du slipper den grusomme varmen i rommet. (Vi har med kondenskammer..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...