Gå til innhold

Utdrikkningslag - Hjelp meg?

Anbefalte innlegg

mor i huset

Jeg trenger GODE forslag til hva man kan finne på til en ung dame på hennes såkalte utdrikkningslag.

Det skal ikke være noe utdriting eller masse fyll, bare koselig med noen få venninner. Og det bør ikke koste all verden, da vi venninner skal spleise på bruden.

All hjelp mottas med stooor takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113210-utdrikkningslag-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, er det i sommer? Isåfall:

Dersom du bor i Osloområdet så ringer du ned til Holmen Fjordhotell og bestiller bord klokken 12 på formiddagen (eller når dere eventuelt vil starte).

Her spiser dere en bedre frokost ute i nydelige omgivelser, uten at det er for dyrt (selv om det er litt svindyrt der, men ikke horribelt). Etter dette har du selvsagt sørget for å reservere plass i boblebad, spa, basseng, osv, som de har inne. Her er det også servering av blant annet øl og den slags. Nydelig. Været er også så fint om dagen at dere etter boblebadet kan hoppe til sjøs!

Så er ting litt avhengig av hva dere vil gjøre. Hva med å stikke til byen? Ta en tur på Lekter'n og spise og drikke litt godt? Eller hva med å hoppe på en av båtene som fra Aker Brygge tar dere med ut til diverse øyer i Oslofjorden, og så har du selvsagt skaffet ferske reker, loff og majones, og så setter dere dere i naturen og nyter dette sammen med en kald hvitvin?

Perfekt.

Senere kan dere ta en tur på byen og sørge for litt utstrakt drikking, så sant dette ikke er helt uaktuelt.

(Bor du ikke i Oslo området så har du helt sikkert lignende muligheter der du kommer fra).

Hva med en mannlig stripper? Isåfall: mail meg:

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...