Gå til innhold

overspising og dolcolax

Anbefalte innlegg

Gjest = spiseforstyrrelse?

Jeg er en kvinne på 30 år som forsøker å gå ned 10 kg. Jeg holder en normal slankediett, som gir et vekttap på ca. 1 kg. per uke. En gang per uke har jeg skeiet helt fullstendig ut etter loff med sjokoladepålegg, kaker osv. Da har jeg spsit så jeg nesten er på sprekkpunktet og har vært helt kvalm. Som nå! Har kastet innpå 3 dulcolax for å bli kvitt djevelskapen. Er jo redd for å legge på meg igjen. Blir jeg kvitt all dritten jeg har proppet i meg med disse pillene tro, eller vil jeg gå opp igjen nå? :-( Prøver å unngå å skeie ut, men det er så uvant å ikke spise kaker, sjokoladepålegg osv. Men dette er ingen sultekur.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113217-overspising-og-dolcolax/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jomfrua

nei du legger ikke på deg av en sånn dag i uka, men sunt er det helt klart ikke!

jeg holder på med samme greiene. jojo slanker. spiser enten lite eller ingenting eller en heeel haug.

problemet er at når jeg har spist så mye fortsetter jeg gjerne med det dagen etterpå også,- siden jeg jo allerede har skeia ut.

Gjest =spiseforstyrrelse?

nei du legger ikke på deg av en sånn dag i uka, men sunt er det helt klart ikke!

jeg holder på med samme greiene. jojo slanker. spiser enten lite eller ingenting eller en heeel haug.

problemet er at når jeg har spist så mye fortsetter jeg gjerne med det dagen etterpå også,- siden jeg jo allerede har skeia ut.

Hei! Før fortsatte jeg også i samme tralten, men har klart å unngått det denne gangen. Har allerede gått ned 13 kg. over meeeget lang tid, men ønsker å gå ned 10 kg. til , men nå har det liksom stoppet helt opp. Gikk en stund på "Stack" tabletter. De var fine da de fjernet matlysten helt fullstendig!!!! Det rare er at det alltid er på søndagene jeg skeier ut! Da har jeg en skikkelig spiseorgie. Spiser alt jeg har gått og kikket på hele uka. Jeg baker også mye til ungene, sjokoladekake osv., uten så mye som å smake!!!! Har bestemt meg nå! Skal ned!!

Gjest cerruti 1881

Hei! Før fortsatte jeg også i samme tralten, men har klart å unngått det denne gangen. Har allerede gått ned 13 kg. over meeeget lang tid, men ønsker å gå ned 10 kg. til , men nå har det liksom stoppet helt opp. Gikk en stund på "Stack" tabletter. De var fine da de fjernet matlysten helt fullstendig!!!! Det rare er at det alltid er på søndagene jeg skeier ut! Da har jeg en skikkelig spiseorgie. Spiser alt jeg har gått og kikket på hele uka. Jeg baker også mye til ungene, sjokoladekake osv., uten så mye som å smake!!!! Har bestemt meg nå! Skal ned!!

Hva er stack og hvor får jeg tak i det?? Matlysten min er enorm om dagen.. Og gratulerer med vekttapet!!

Ede1365380550

Dette er ingen god ide. Les artikkelen som jeg har lenket til, og slutt med dette før du får større problemer.

Håper du kan få hjelp til å bli frisk, for ja, det høres ut som om du har spiseforstyrrelser.

les:

http://www.bt.no/forbruker/helse/article94083

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...