SierDuDet Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Og du hadde fått bilder av lille trille (=meg) tilbake selvf. Men men, det får bli ved neste mobilkjøp om et par år Lilja forever har jeg veldig lyst å se, har hatt det lenge, må bare finne en kveld vi er hjemme begge to. IKKE si noe om hva den handler om, vil ikke vite noe. Unngikk tråden om den her om dagen med vilje Aha... jeg visste heller ikke hva den handlet om når jeg så den. Så bare at den sto på videoshappa og hadde 6'ere prydet over halve coveret. Du bør kjøpe den. Den er utvilsomt verdt å eie. Når jeg tenker etter er det kanskje greit at ikke så mange har MMS. Det er vel tross alt bare ut Juli at det er gratis å sende, og det blir vel litt dyrt om man bruker det mye. Dessuten vet jeg ikke engang om det går fra utlandet. Mange av disse funksjonene på telefonen er jo fullstendig ubrukelig for meg, dvs, jeg kommer jo ikke til å bruke verken e-posten eller nettsurfing på telefonen. Dyrt er det også. Eneste er at jeg jo må sjekke billedkvaliteten på bildene ved å sende dem med e-post til egen adresse, men jeg bør vel etter hvert skaffe meg et skikkelig digitalkamera. Det er vel tross alt ikke rare kvaliteten man får på disse mobiltelefonene, men om noen år får man vel meget gode bilder også her. Men MMS'en virker i utgangspunktet litt artig når man kan sende bilder med en rullerende tekst under. Prøvde den ved å sende et bilde til meg selv (jeg er jo den eneste som har det), og det var en artig greie. Dog blir den som sagt litt dyr. 5 kroner per bilde er i overkant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Aha... jeg visste heller ikke hva den handlet om når jeg så den. Så bare at den sto på videoshappa og hadde 6'ere prydet over halve coveret. Du bør kjøpe den. Den er utvilsomt verdt å eie. Når jeg tenker etter er det kanskje greit at ikke så mange har MMS. Det er vel tross alt bare ut Juli at det er gratis å sende, og det blir vel litt dyrt om man bruker det mye. Dessuten vet jeg ikke engang om det går fra utlandet. Mange av disse funksjonene på telefonen er jo fullstendig ubrukelig for meg, dvs, jeg kommer jo ikke til å bruke verken e-posten eller nettsurfing på telefonen. Dyrt er det også. Eneste er at jeg jo må sjekke billedkvaliteten på bildene ved å sende dem med e-post til egen adresse, men jeg bør vel etter hvert skaffe meg et skikkelig digitalkamera. Det er vel tross alt ikke rare kvaliteten man får på disse mobiltelefonene, men om noen år får man vel meget gode bilder også her. Men MMS'en virker i utgangspunktet litt artig når man kan sende bilder med en rullerende tekst under. Prøvde den ved å sende et bilde til meg selv (jeg er jo den eneste som har det), og det var en artig greie. Dog blir den som sagt litt dyr. 5 kroner per bilde er i overkant. Kan man sende bilde fra nettet/mail (f.eks om man har et digitalkamera) til sånn MMS-telefon forresten? Tror det er like greit at jeg ikke har noe bilder av meg selv på mobilen, jeg ser litt for merkelig ut i fasongen for tiden til at jeg ønsker å spre meg selv rundt til hele verden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Kan man sende bilde fra nettet/mail (f.eks om man har et digitalkamera) til sånn MMS-telefon forresten? Tror det er like greit at jeg ikke har noe bilder av meg selv på mobilen, jeg ser litt for merkelig ut i fasongen for tiden til at jeg ønsker å spre meg selv rundt til hele verden Jeg aner ikke om det går. Har ikke rare greie på det her. Men dersom det går så er det i hvert fall viktig at man komprimerer bilde sånn at det blir veldig lite. Det er jo tross alt begrenset hvor mye en mobiltelefon kan ta i mot. Men det går jo å sende fra e-post til mobiltelefon. Jeg har f.eks. konfigurert min online adresse til telefonen, men jeg sjekker aldri mailen her. Vet ikke hva det koster å gjøre det, men jeg gjetter på at det er dyrt å laste ned mail og den slags til telefonen. Dessuten er det jo lite poeng. Det er jo sjelden jeg går mange dagene uten å sjekke mailen på PC'en, og så viktig mail får jeg ikke. Er det noe viktig så får folk heller ringe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg aner ikke om det går. Har ikke rare greie på det her. Men dersom det går så er det i hvert fall viktig at man komprimerer bilde sånn at det blir veldig lite. Det er jo tross alt begrenset hvor mye en mobiltelefon kan ta i mot. Men det går jo å sende fra e-post til mobiltelefon. Jeg har f.eks. konfigurert min online adresse til telefonen, men jeg sjekker aldri mailen her. Vet ikke hva det koster å gjøre det, men jeg gjetter på at det er dyrt å laste ned mail og den slags til telefonen. Dessuten er det jo lite poeng. Det er jo sjelden jeg går mange dagene uten å sjekke mailen på PC'en, og så viktig mail får jeg ikke. Er det noe viktig så får folk heller ringe Ja, det er begrenset hva man egentlig har behov for av tjenester på mobilen. Er fornøyd med en enkel og grei mobil, billig var den enda den er ny, og den er veldig liten og lett og det er alt jeg har bruk for egentlig. Men noen liker vel "hemmelig superagent"-imaget og bruker faktisk alt av email og nett-tilgang og det som er, på mobilen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Ja, det er begrenset hva man egentlig har behov for av tjenester på mobilen. Er fornøyd med en enkel og grei mobil, billig var den enda den er ny, og den er veldig liten og lett og det er alt jeg har bruk for egentlig. Men noen liker vel "hemmelig superagent"-imaget og bruker faktisk alt av email og nett-tilgang og det som er, på mobilen Ja, noen bruker det nok. Sikkert praktisk for businessfolk med bærbar pc og mye reisetid. For min del holder det egentlig med sms, telefon, alarm og kalkulator, samt at størrelse og vekt er viktig. Den her er også så liten og lett at jeg knapt kjenner at jeg har den i lomma. Det er praktisk. Ser at våre er ganske like i størrelsen: http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Channel/Standard/Popup/Compare/0,2799,HQ_en_0_popup%3Acompare_A55_M55,FF.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Ja, noen bruker det nok. Sikkert praktisk for businessfolk med bærbar pc og mye reisetid. For min del holder det egentlig med sms, telefon, alarm og kalkulator, samt at størrelse og vekt er viktig. Den her er også så liten og lett at jeg knapt kjenner at jeg har den i lomma. Det er praktisk. Ser at våre er ganske like i størrelsen: http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Channel/Standard/Popup/Compare/0,2799,HQ_en_0_popup%3Acompare_A55_M55,FF.html Din er jo mye kulere enn min, spesielt designet må jeg si. Men jeg er veldig fornøyd med min, altså. Den jeg hadde var såpass gammel at batteriet knapt holdt til én samtale, og kjæresten min begynte å bli nervøs for hva som kunne skje hvis jeg må fort på fødeavd. og må ringe i en fei, så han stakk og kjøpte denne til meg her om dagen. Søtt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Din er jo mye kulere enn min, spesielt designet må jeg si. Men jeg er veldig fornøyd med min, altså. Den jeg hadde var såpass gammel at batteriet knapt holdt til én samtale, og kjæresten min begynte å bli nervøs for hva som kunne skje hvis jeg må fort på fødeavd. og må ringe i en fei, så han stakk og kjøpte denne til meg her om dagen. Søtt Da har du en snill kjæreste Men... Når du snakker om kjæresten så snakker du også som, eh... mannen? Eller det flere med i bildet? Jeg kjøpte egentlig min mest pga designet. Falt for det med en gang, så da klinte jeg til! Er visst litt prippen på det merker jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Da har du en snill kjæreste Men... Når du snakker om kjæresten så snakker du også som, eh... mannen? Eller det flere med i bildet? Jeg kjøpte egentlig min mest pga designet. Falt for det med en gang, så da klinte jeg til! Er visst litt prippen på det merker jeg Hehe, jada "Mannen min" høres ikke helt meg/oss ut, bare. Og han er jo kjæresten min, da -selv om vi er gift 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hehe, jada "Mannen min" høres ikke helt meg/oss ut, bare. Og han er jo kjæresten min, da -selv om vi er gift Jeg forsto egentlig det! Og nå gjenstår det å se om kjæresten din har filmsmak, noe jeg får bedømme etter å ha sett Strangelove! Jeg har fått skyhøye forventninger til den nå etter å ha lest litt om den på nettet, og da utelukkende omtaler som gir den toppkarakter. Skal bli artig å se den! Isåfall kan det jo fort bli mer Kubrick på meg. Har vel, når jeg tenker etter, bare sett A Clockwork Orange og The Shining av han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg forsto egentlig det! Og nå gjenstår det å se om kjæresten din har filmsmak, noe jeg får bedømme etter å ha sett Strangelove! Jeg har fått skyhøye forventninger til den nå etter å ha lest litt om den på nettet, og da utelukkende omtaler som gir den toppkarakter. Skal bli artig å se den! Isåfall kan det jo fort bli mer Kubrick på meg. Har vel, når jeg tenker etter, bare sett A Clockwork Orange og The Shining av han. Han har laget mye bra, det synes jeg. Men akkurat den strangelove-filmen er muligens, bare muligens, for litt spesielt interesserte. Men det er jo du Den regnes ihvertfall som en av de store klassikerne, så den er grei å få sett uansett. Det er jo mulig jeg bare ikke var i humør til den filmen akkurat den dagen. Gleder meg til Lilja forever jeg nå. Skal kanskje se den imorgen. En annen ting -ikke se Charlies Angels. Har aldri sett maken til søplefilm noensinne. Gidder ikke si mer om den enn det, for det er ikke mer å si! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Han har laget mye bra, det synes jeg. Men akkurat den strangelove-filmen er muligens, bare muligens, for litt spesielt interesserte. Men det er jo du Den regnes ihvertfall som en av de store klassikerne, så den er grei å få sett uansett. Det er jo mulig jeg bare ikke var i humør til den filmen akkurat den dagen. Gleder meg til Lilja forever jeg nå. Skal kanskje se den imorgen. En annen ting -ikke se Charlies Angels. Har aldri sett maken til søplefilm noensinne. Gidder ikke si mer om den enn det, for det er ikke mer å si! Filmen som Charlies Angels sluttet jeg å se for mange år siden, og selv da så jeg dem bare for å ha sett dem. Elendige greier uten mål og mening. Hjelper ikke med noen strøkne skuespillere når handlingen er noe man har sett 100 ganger tidligere, og er så kjedelig at man bare håper at filmen snart skal ende. Nei, da setter jeg heller på Mulholland Drive igjen, en film som har det meste, inklusive en smellvakker hovedperson selv om det er av mindre interesse. Jeg er til og med usikker på om jeg kommer til å se Terminator 3. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Filmen som Charlies Angels sluttet jeg å se for mange år siden, og selv da så jeg dem bare for å ha sett dem. Elendige greier uten mål og mening. Hjelper ikke med noen strøkne skuespillere når handlingen er noe man har sett 100 ganger tidligere, og er så kjedelig at man bare håper at filmen snart skal ende. Nei, da setter jeg heller på Mulholland Drive igjen, en film som har det meste, inklusive en smellvakker hovedperson selv om det er av mindre interesse. Jeg er til og med usikker på om jeg kommer til å se Terminator 3. Jeg har sett Mullholland Drive i dag og forsto ingenting nesten. Og kjedet meg hele tiden. Men datteren min likte den så hun har nok bedre smak enn meg ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg har sett Mullholland Drive i dag og forsto ingenting nesten. Og kjedet meg hele tiden. Men datteren min likte den så hun har nok bedre smak enn meg ) Du får se den igjen! De fleste jeg har snakket med liker den selv om den for mange kan virke noe spesiell. Det er jo tross alt ikke en film som begynner på A og går rett framover til B. Men jeg liker det sånn. Orker ikke lenger kjedelige, intetsigende filmer som knapt kan kalles brukbare tidtrøyter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Du får se den igjen! De fleste jeg har snakket med liker den selv om den for mange kan virke noe spesiell. Det er jo tross alt ikke en film som begynner på A og går rett framover til B. Men jeg liker det sånn. Orker ikke lenger kjedelige, intetsigende filmer som knapt kan kalles brukbare tidtrøyter. Jeg leste en gammel analyse av filmen ) som du har skrevet om natta og da forsto jeg mer. Jeg er litt mer på det enkle stadie for tiden både når det gjelder film og bøker. Styrer med så mange andre ting rundt meg og klarer ikke helt å konstentrere meg om andre ting. Tror jeg er litt på kaffe og slarvestadiet ) Har du forresten et godt råd når det gjelder vondt i hendene? Har nok overanstrengt dem og det er vondt når jeg knyter dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg leste en gammel analyse av filmen ) som du har skrevet om natta og da forsto jeg mer. Jeg er litt mer på det enkle stadie for tiden både når det gjelder film og bøker. Styrer med så mange andre ting rundt meg og klarer ikke helt å konstentrere meg om andre ting. Tror jeg er litt på kaffe og slarvestadiet ) Har du forresten et godt råd når det gjelder vondt i hendene? Har nok overanstrengt dem og det er vondt når jeg knyter dem. Vondt i hendene? Nei, der kan jeg nok ikke hjelpe deg. Dessverre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Vondt i hendene? Nei, der kan jeg nok ikke hjelpe deg. Dessverre Søren også, jeg som trodde du var et treningsfantom ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Søren også, jeg som trodde du var et treningsfantom ) Men det er begrenset hva jeg kan om smerte i hendene. Må innrømme det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Men det er begrenset hva jeg kan om smerte i hendene. Må innrømme det For å være ærlig så tror jeg ikke det er så mange andre som vet det heller så egentlig var det et teit spørsmål. Men det er jo lov å håpe ). Jeg har spurt både lege og fysioterapeut men får egentlig bare svevende svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 For å være ærlig så tror jeg ikke det er så mange andre som vet det heller så egentlig var det et teit spørsmål. Men det er jo lov å håpe ). Jeg har spurt både lege og fysioterapeut men får egentlig bare svevende svar. Kanskje det er musklene i hendene dine som fort blir slitne? Høres jo litt rart ut isåfall. Hva med leddgikt? Du skulle ikke tilfeldigvis være rammet av det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg har lastet ned den vanlige introen til Monty Pythons Flying Circus, og den låter virkelig godt. Det er mange forskjellige toner, den spiller høyt, og er den beste ringelåten jeg til nå har hørt! Jeg er til nå veldig fornøyd med telefonen, og en av dagene nå så får jeg også kamera til den. Venter på post! Har du forresten samme telefonen som meg og har kongigurert den for MMS? Jeg kjenner nesten ingen med MMS (eller i hvert fall ikke som jeg vet at har det), så isåfall prøver jeg kamerat mitt når jeg får det, og sender deg en MMS! Er jo gratis nå i Juli også For øvrig har jeg bestilt Dr. Stranglove fra Play nå, en film jeg aldri har sett men gleder meg som en unge til å se. Mener å huske at du eller din mann anbefalte den på det sterkeste. Jeg har MMS :-) [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.