Gå til innhold

Opp 2 kg på en dag p.g.a. overspising?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stjernemor

Ja, det er mulig og ganske vanlig. Bare det at folk som ikke veier seg hver dag merker det jo ikke!

Det kan være en kombinasjon av at en har vann i kroppen (i forb. med mens feks) og at en har spist mye og i tillegg kanskje ikke har vært på do.

Slutt å veie deg ofte, så slipper du slike problemer. Vekten stabiliserer seg av seg selv igjen. En gang i uka er passe veie-intervall. Ellers så kjenner du jo på klærne om du beholder lik vekt!

Jeg vil jo ikke akkurat kalle 65 kg så mye, da...

Det var det jeg veide hele tiden før jeg ble gravid. Og der var det ikke mye overflødig, altså.

Hvor høy er du, da?

*Hehe* Jeg er trillrund når jeg er 65 kilo. :o) Men så er vel jeg ca. 25 cm lavere enn deg eller noe sånt.

Gjest overspiseren

Jeg vil jo ikke akkurat kalle 65 kg så mye, da...

Det var det jeg veide hele tiden før jeg ble gravid. Og der var det ikke mye overflødig, altså.

Hvor høy er du, da?

Høyden er 165 cm. Jeg trener 5 ganger per uke. Spinning og aerobics

Angela1365380318

Spiste du mye salt mat, vann binder salt i kroppen.

Jeg (og de fleste andre kvinner) går litt opp i vekt rett før eller under mensen. Etterpå forsvinner det. Men blir ikke tykkere i form av fett, men enkelte kan være litt oppblåst..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...