Gå til innhold

Bare jobber hele tiden

Anbefalte innlegg

Gjest bebba

Jeg jobber 6 netter på en uke nå. I tillegg får jeg pussa opp stua. Har fått låne rommet til datteren min hos hennes far til å sove om dagen. Er så inderlig lei møkk og støv hjemme i leiligheten og ikke ha tid til å nyte sommeren heller. Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg kjøpte denne leiligheten som trenger så mye oppussing og sluker penger hele tiden. Dama som bodde her før må ha vært sprø som lot alt forfalle på denne måten her. Nå har jeg bodd her i et år og fått reparert det meste som telefon, strøm og tvledninger. I tillegg har jeg pusset opp badet og begge soverommene, snart står kjøkkenet for tur. Dette er tredje sommeren som jeg jobber nattevakter i skoleferien. Hver sommer håper jeg at blir den siste, men så er det noe jeg finner til å bruke penger på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113311-bare-jobber-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...