Gå til innhold

Å bo ved siden av en kirkegård

Anbefalte innlegg

Det er sant..

Men noen er pussigere enn andre..

Ei dame jeg kjenner er dødsredd pusekatter, og tør ikke å gå hjem om hun ser en i gården.. En gang ble hun vandrende gatelangs i timevis fordi det satt en feit, grå en på trappa hennes og pusset seg..:D

Ble forkjøla og alt, det var midtvinters..

Eksen min hadde noia for tær, av alle sære ting...

Jeg kunne få ham til å gjøre hva som helst, hvis jeg truet med å bøye tærne mine i unaturlige vinkler..

*ond*

Jeg fikk foresten ikke mye fotmassasje av ham..

Tær er ekkelt. Skjønner exen din godt jeg.

Fortsetter under...

Det var ikke i Sjoa siden det var tidlig på året og vannet der sto alt for høyt, men en elv i nærheten. Husker ikke hva den het men strømningene var jævla heftige.

Jeg ble dratt ut i strømmen, mistet kontrollen, gikk rundt, svelget vann og så jeg forsvant i en helvetes fart forbi de andre i gruppa, og gjorde alt som sto i min makt for å kare meg inn til land med brettet (klamret meg heldigvis fast til det).

Jeg slet som jeg aldri tidligere har gjort, svelget mere vann, fikk helt angst og hadde til slutt ikke mer krefter og kom meg ikke inn til land. En av lederne så meg, kom etter og klarte å hjelpe meg inn. Så lå jeg på land og pustet og peset, mer sliten enn jeg noensine har vært i hele mitt liv, og da vi etter hvert skulle fortsette nedover elven orket jeg ikke mer og gikk resten.

Etter det har jeg fått litt fnatt for vann med store strømmer. Grøsser bare jeg ser det på tv :)

Aldri mer ekstremsport i vann for min del!

Jeg synes sannelig du har opplevd så mye når det gjelder ekstremsport at du burde ha lært at slike ting holder man seg unna enten det er i vann eler på land *opp med pekefingeren* :o)

Jeg synes sannelig du har opplevd så mye når det gjelder ekstremsport at du burde ha lært at slike ting holder man seg unna enten det er i vann eler på land *opp med pekefingeren* :o)

Jeg har jo ikke lært stort. Dette er det eneste jeg har vært med på av ekstremsport.

Jeg skata aktivt i mine yngre dager, men det kan vel knapt kalles veldig ekstremt, noe snowboard vel heller ikke kan :)

Jeg har jo ikke lært stort. Dette er det eneste jeg har vært med på av ekstremsport.

Jeg skata aktivt i mine yngre dager, men det kan vel knapt kalles veldig ekstremt, noe snowboard vel heller ikke kan :)

Joda, du har tryna på snowboard og litt av hvert du. Du skal være forsiktig :o)

Annonse

Når du prøver deg på saltoer og sånt så :o) og slår deg halvt forderva

Jeg var ganske ram på skateboard. Gjorde halsbrekkende triks da, men det er 30 kg siden. Slo meg mindre da. Tror faktisk aldri jeg skada meg skikkelig på skateboard, med unntak av noen vrikkede føtter, smertefulle håndledd og en hel bråte skrubbsår :)

Men det var gøy!

Jeg var ganske ram på skateboard. Gjorde halsbrekkende triks da, men det er 30 kg siden. Slo meg mindre da. Tror faktisk aldri jeg skada meg skikkelig på skateboard, med unntak av noen vrikkede føtter, smertefulle håndledd og en hel bråte skrubbsår :)

Men det var gøy!

Jeg skjønner at det var gøy men nå må du skjerpe deg vet du og ikke gjøre slike halsbrekkende ting. Jeg tuller litt men ta ikke de helt store sjansene da.

Jeg skjønner at det var gøy men nå må du skjerpe deg vet du og ikke gjøre slike halsbrekkende ting. Jeg tuller litt men ta ikke de helt store sjansene da.

Etter et mine skader på snowboard for ca 5 år siden så sluttet jeg nærmest å stå, i det minste sluttet jeg å gjøre noe som helst på brettet som foregår over bakken :)

Dessuten står jeg snowboard sånn ca 1 helg i året nå, så det er ingen fare for at jeg gjør dumme ting på brettet.

Etter et mine skader på snowboard for ca 5 år siden så sluttet jeg nærmest å stå, i det minste sluttet jeg å gjøre noe som helst på brettet som foregår over bakken :)

Dessuten står jeg snowboard sånn ca 1 helg i året nå, så det er ingen fare for at jeg gjør dumme ting på brettet.

Det er bra. Jeg har sett altfor mye dritt etterat folk har tatt seg vann over hodet. Men jeg vet jeg er litt overhysterisk da :o). Svetter bare minstemann klatrer i et tre men klarer å holde kjeft da jeg forstår med hodet at det er en naturlig ting for en 7-åring

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...